• pluvdo

Vad heter denna Name it-jackan? Någon som vet?

Ja, alltså om någon vet vad modellen heter.

www.heaven4kids.se/Klader/Name-It-Jacka-Navy

Skulle ju vilja hitta mer info om hur pass vattenavstötande och varm den är, men där står det ju nästan inget och jag kan inte hitta modellen någon annanstans.

Den har huva med fuskpäls, ränder i olika färger och så elgitarrer här och var på tyget.

Men först skall jag gå in i garderoben och säga pisspotta... men säg det inte till mamma.
  • Svar på tråden Vad heter denna Name it-jackan? Någon som vet?
  • pluvdo

Ingen som vet?

Men först skall jag gå in i garderoben och säga pisspotta... men säg det inte till mamma.
  • pluvdo

Eller någon som vet någon sida med bilder på samtliga Name it-jackmodeller?

• pluvdo

Börjar nästan misstänka att det inte är någon Name it-jacka över huvud taget. Hmmm.

• kron

Det är kanske en gammal modell. I vissa webshoppar verkar man sälja tills lagret är slut fast det kommit nyare kollektioner

• pluvdo
    kron skrev 2013-10-29 09:24:31 följande:
    Det är kanske en gammal modell. I vissa webshoppar verkar man sälja tills lagret är slut fast det kommit nyare kollektioner
    Jo visst, men även gamla modeller bör ju dyka upp på Google, tycker jag. Jag mailade dem som säljer den och de sade att det var en Name it-jacka och så skrev de vad det stod i den. Typ "Maxi kids poly jacket stripe 411". När jag sökte på det så kom det inte upp några träffar alls. På "Maxi kids poly jacket" så kom det upp en träff. På någon tysk sida.

Så, jag förblir skeptisk. Stör mig att jag inte hittar namnet på modellen någonstans, vill ju veta hur jackan är. Om den är varm, vattenavvisande, o.s.v.

:)
  • pluvdo
    AllaBellA Kids skrev 2013-11-18 14:33:44 följande:

Hej,
    Ni som tänker på annorlunda märke och kläder, kan hitta fina och snygga kläder med bra priser till era barn på:

www.allabella.se

Mvh

AllaBellA Kids    
    Ursäkta, men vad är det för annorlunda med de där kläderna, bortsett från det faktum att de kostar typ 200% mer än motsvarande plagg från typ H&M och dylikt?

Ni bör be någon som kan svenska om hjälp med att korrekturläsa texten på er sida. Man mår illa av alla särskrivningar och dylikt. De får sidan att se väldigt billig och hafsig ut.
Svar på tråden Vad heter denna Name it-jackan? Någon som vet?