• Jessica

ont i magen

Hej! Sitter här vid matbordet och har ont i magen, känns som magen är hård som tusan också och har varit det ett bra tag! Borde jag ringa förlossningen eller vart ringer jag för att rådfråga, är i vecka 27

• Svar på tråden ont i magen
  • sasso78

Är det inte bara vanliga sammandragningar då? 
    Vill du rådfråga kan du ringa förlossningen eller din bm eller 1177.

• Jessica
    sasso78 skrev 2013-10-31 18:33:54 följande:

Är det inte bara vanliga sammandragningar då? 
    Vill du rådfråga kan du ringa förlossningen eller din bm eller 1177.

Nej jag har haft ont ganska länge, trodde de berodde på att jag behövde mat i magen men blev nästan värre! Kan lixom inte direkt beskrivs smärtan heller. Bara att de gör väldigt ont i magen
  • sasso78
    Jessica skrev 2013-10-31 18:35:45 följande:
    Nej jag har haft ont ganska länge, trodde de berodde på att jag behövde mat i magen men blev nästan värre! Kan lixom inte direkt beskrivs smärtan heller. Bara att de gör väldigt ont i magen
    Maginfluensa?

• Jessica
    sasso78 skrev 2013-11-02 14:05:02 följande:

Hur har det gått?

För en timma sen lite mer så tror jag att jag hade riktiga värkar som höll insåg ca 30 min. Gjorde så ont när jag gick, ont i ryggen å ber i låren och var tvungen och stanna till och luta mig över vagnen! Nu är de inte samma intensiva smärta men fortfarande ont! Sitter på lekandet medans ena sonen leker!
  • sasso78
    Jessica skrev 2013-11-02 15:44:10 följande:
    För en timma sen lite mer så tror jag att jag hade riktiga värkar som höll insåg ca 30 min. Gjorde så ont när jag gick, ont i ryggen å ber i låren och var tvungen och stanna till och luta mig över vagnen! Nu är de inte samma intensiva smärta men fortfarande ont! Sitter på lekandet medans ena sonen leker!

Det låter jobbigt! Men jag skulle ringa till förlosdningen om jag var du för att rådfråga.
Svar på tråden ont i magen