• fliix

Solskenshistoria ;)

Måste bara berätta att i dag har det hänt! Jag har testat positivt! Efter massor av misslyckade ivf, sperma och äggdonationer. Har 2 barn som kommit till genom embryodonation , de är idag 1år och 3år. Var nöjd och helt inställd på att det aldrig kommer att bli fler barn. Och nu plötsligt hände det otroliga, vi är gravida på naturlig väg, vilket vi aldrig lyckats med tidigare. Är i chock. Vi sålde alla bebissaker för typ 3 veckor sedan, då skojade jag och sa till maken att nu blir vi säkert gravida... Hoppas den vill stanna kvar.

• Svar på tråden Solskenshistoria ;)
  • Pandamamma79

Wow, grattis!!

Blir nyfiken på känslorna angående att era andra barn var från embryodonation och detta biologiskt?

Jag tycker inget alls om du undrar utan bara undrar

• Pimpinellan
    Pandamamma79 skrev 2013-11-01 16:54:08 följande:
    Wow, grattis!!
    Blir nyfiken på känslorna angående att era andra barn var från embryodonation och detta biologiskt?
    Jag tycker inget alls om du undrar utan bara undrar
    Bara för att klargöra så är båda de barnen biologiska barn till ts-dock inte genetiska. Många blandar ihop begreppen där! Glad

Ts: jättestort grattis! Solig Ibland bara händer det utan att man ö.h.t fattar varför just då. Har en släkting som blev spontant gravid efter 15 år-då hade de en som tillkommit via IVF och ett fosterbarn så chocken var enorm-men glädjen obeskrivlig förstås.
  • Pandamamma79
    Pimpinellan skrev 2013-11-01 18:18:04 följande:
    Bara för att klargöra så är båda de barnen biologiska barn till ts-dock inte genetiska. Många blandar ihop begreppen där! Glad

Ts: jättestort grattis! Solig Ibland bara händer det utan att man ö.h.t fattar varför just då. Har en släkting som blev spontant gravid efter 15 år-då hade de en som tillkommit via IVF och ett fosterbarn så chocken var enorm-men glädjen obeskrivlig förstås.
    Ja, självklart!
Svar på tråden Solskenshistoria ;)