Kysste kollega igår och kan inte sluta tänka på det
Igår var jag ute med jobbet. Det festades ganska friskt och vi hade bord på en nattklubb. Blev massa dansande (älskar att dansa!) och märkte att en kollega som jag inte känner speciellt väl (vi är över 100 st på företaget) hela tiden höll sig i närheten av mig, dansade nära och såg på mig uppskattande. Jag tycker att dansande är en väldigt harmlös form av flirtande och gjorde således inte nåt motstånd. Har aldrig sett på kollegan som "intressant" på det sättet tidigare, och blev nästan lite förvånad av hans närmanden.
Efter ett tag frågade han om vi skulle gå undan från dansgolvet och de andra och prata lite. Vi gick undan till en vrå där ingen såg oss, och så kysste han mig, det kom liksom från ingenstans. Jag kysste honom tillbaka och när jag drog mig tillbaka sa jag att jag inte borde göra detta eftersom jag har sambo.
Vi gick tillbaka och fortsatte att dansa och sedan satte vi oss utanför för att ta lite luft. Han kysste mig igen. Gav mig komplimanger och sa att han varit tilldragen av mig länge. Jag kunde inte hjälpa det, men blev så smickrad och kände mig speciell. Han är 6 år yngre än mig (jag är 30) och ser väldigt bra ut. Jag sa till honom att han inte kunde kyssa mig så att någon annan från jobbet kunde se det, men han försäkrade att ingen hade sett och att han inte skulle berätta det för någon på jobbet. Vi satt och pratade om allt möjligt en stund, och sedan undrade han om jag ville följa med hem till honom. Där kände jag att min gräns gick, så sa godnatt och åkte hem till sambon.
I morse när jag vaknade tänkte jag på kollegan och blev superkåt. Väckte min sambo och vi hade fantastiskt sex.
Nu kan jag inte sluta tänka på min kollega, och fantiserar om att ha honom i sängen. Tänker på vad som ska hända när jag ser honom på måndag.
Vill absolut inte lämna min sambo, älskar honom, och vi planerar att skaffa barn så småningom. Vi har också ett bra sexliv och jag saknar ingenting där. Men jag älskar sex och spänning och att känna mig åtrådd...
Någon som har varit i samma situation nån gång?