• xtessiex

    Mammor i Småland

    Jag är en tvåbarnsmamma som inte har så många andra mammor att prata med. Hade varit kul att lära känna några andra mammor. Kommer snart tvingas börja studera igen vilket känns både roligt och jobbigt. Min pojk är snart 4 år och flickan är snart 1 år. Bor i Vetlanda , åker en del till Nässjö och studerar i Jönköping. Skriv gärna :)

  • Svar på tråden Mammor i Småland
  • MissyMe
    xtessiex skrev 2013-11-03 10:32:12 följande:

    Jag är en tvåbarnsmamma som inte har så många andra mammor att prata med. Hade varit kul att lära känna några andra mammor. Kommer snart tvingas börja studera igen vilket känns både roligt och jobbigt. Min pojk är snart 4 år och flickan är snart 1 år. Bor i Vetlanda , åker en del till Nässjö och studerar i Jönköping. Skriv gärna :)


    Åh, kan alltid träffas på din lunch eller så! bor i Huskvarna så nära till högskolan...
  • MissyMe
    xtessiex skrev 2013-11-04 06:48:19 följande:

    Vad roligt :) Vem är du då? ;) Ser ut som att du har barn. Hur gammal är han/hon?


    Hm jag är en 23-åring, gift sedan 2,5 år och har en tös på 7 månader idag :) Väntar även nr 2, så i v. 16 nu..

    Läst på HLK till lärare men fick avbryta då dottern föddes i våras.
  • xtessiex

    Vad roligt. Jag har också läst på Hlk till lärare. Tog studieuppehåll nu när tjejen föddes så kommer börja plugga nu i januari igen. Gick vi samtidigt? :)

  • MissyMe
    xtessiex skrev 2013-11-04 15:00:50 följande:

    Vad roligt. Jag har också läst på Hlk till lärare. Tog studieuppehåll nu när tjejen föddes så kommer börja plugga nu i januari igen. Gick vi samtidigt? :)


    Började 2011 :)
  • MissyMe

    Ja vi blev försökskaninerna i den nya lärarutbildningen Det vi tycker blev dåligt har vi sagt till om och förhoppningsvis fick ni det bättre! :)

    Nä men vore kul att ses någon dag!

Svar på tråden Mammor i Småland