• ncfb

    fler runt om i Stockholm som är förälderlediga?

    Själv är jag 22 år och bor i Farsta med min 3 månaders. Fler i närheten?


  • Svar på tråden fler runt om i Stockholm som är förälderlediga?
  • mikkau

    Nej, jag har inga vänner alls som är föräldrar, det är lite dörför jag försöker hitta några här som bor i närheten :) du då?

  • mikkau

    Ja, jag försöker väl ta en promenad varje dag, antingen runt i närheten eller så åker jag in till stan och går. Du då? Du kanske vill ses någon dag och ta en promenad tillsammans?

  • Sep13

    Jag försöker också komma ut varje dag, men den senaste tiden har min son ofta blivit skrikig i vagnen men jag försöker gärna :) Var i Hökarängen bor du?

  • mikkau

    Åh, jobbigt. Min tjej älskar att ligga i vagnen, det är jag så tacksam för :) jag bor på kryddgränd, om du vet var det ligger? Var bor du?

  • Sep13

    Ja men toppen :) Vi bor på Russinvägen så det är krypavstånd :) har du tid imorgon?

  • Sep13

    Å nu såg jag att din dotter heter Greta, jag tror vi sågs på BVC, Anna sa att din dotter var lika gammal som min son och då sa jag att då ser man verkligen hur stor han är! Det måste väl vara du? 

  • mikkau

    Ja, är det du? Jag funderade på om det var du, Anna sa det att du var i min ålder och att din son var två dagar yngre än Greta. Vad roligt! Då vet jag vem du är :) jag har absolut tid imorgon, ska iväg en stund på förmiddagen men efter tolv funkar det för mig. Så säg en tid och plats så kan vi ses :)

  • Sep13

    Va kul! Jag är i Farsta på torsdag, jag skulle kunna ses vid 12.30 i centrum då. Kan ni det?

Svar på tråden fler runt om i Stockholm som är förälderlediga?