• Fluffet

    Fler med bebis i Nyköping?

    Söker nya vänner i Nyköping! Glad Har en liten bebis som är en månad, vore roligt att lära känna nya människor, fika, gå en promenad eller öppna förskolan kanske Glad 

  • Svar på tråden Fler med bebis i Nyköping?
  • kiwii

    Hej jag har inte fått min lilla bebis än men den kommer om några veckor :)) 4 v om den inte vill komma tidigare förstås :) så går på fl om 1 vecka Så vore skoj att lära känna nytt folk med bebis i samma ålder :)

  • kiwii

    Vi bor lite utan för Nyk tar ca 15 min med bil till stan :) Bor du i stan eller? Är det en liten flicka eller pojke du har:)?

  • Fluffet

    Trevligt Glad Ja jag bor inne i Nyköping, ganska så centralt tycker jag. Det är en liten dotter jag har, vet du vad du väntar eller blir det en överraskning? 

  • kiwii

    Har bott i stan men för några år sen ville vi flytta utan för så då blev det så.Vad kul:) allt går bra? Vad gör ni om dagarna?:) bott i Nyk hela ditt liv? Vi har våra aningar så vi får se om vi har rätt när den kommer. Så det blir en liten överraskning så roligt så:) längtar ihjäl mig vill bara att sista veckorna ska gå fort nu:)!!

  • Nocere

    hej!
    har en två döttrar en 5 år och den andra är nu 6 ½ månad.
    bor en bit utanför nyköping.
    är du fortfarande föreldraledig???

  • kiwii

    Menar du mig? Jag Är fortfarande fl kommer vara det ett bra tag: ) vart utan för nyk bor du? Bor med utan för ca 2 mil

  • Nocere

    [quote=73002584][quote-nick]kiwii skrev 2014-04-13 10:40:24 följande:[/quote-nick]Menar du mig? Jag Är fortfarande fl kommer vara det ett bra tag: ) vart utan för nyk bor du? Bor med utan för ca 2 mil[/qu

    Bor ca 3 mil från Nyköping! Harni träffats något?

  • kiwii

    Nä bara pratat eller snarare mailat lite då o då Vad gör du om dagarna då ?

  • Nocere

    Har precis fått lamm så just nu är det fullt upp. ;) annars brukar vi mest vara hemma. Är inte så förtjust i öppnaförskolan. Men stora dottern går på förskola inne i stan två dagar i veckan. Har inga vänner med barn i samma ålder, lite tråkigt då hon börjar bli intresserad av andra barn. :)

    vad har du son/dotter? Hur gammal?

  • kiwii

    har ni en gård=)? vad kul med lite lamm
    vi har en liten ficka på 4,5 månad här hemma =)

  • Nocere

    Jätte roligt med lammen. Bor på landet men inte direkt på en gård. Har ett par får, och nu en massa lamm.

    Vad gör ni på dagarna då?

  • kiwii

    ja du vad vi gör om dagarna  vi träffar kompisar o visa av kompisarna har barn i ungefär samma ålder som våran dotter,
    är ute o går har hund så vi kommer ut mkt

    är hemma o myser =)
    blir väl att man kommer ut mera nu när värmen är på väg
    träffar föräldrar gruppen så i morrn är det dagx igen

    dagarna  går tycker ja =)

    hur länge har du tänkt att vara hemma då =)
    hur gamma är du?

Svar på tråden Fler med bebis i Nyköping?