• Anghammarad

Hår på ryggen på män är...?

Låt höra nu. Notera att vi nu pratar om rygghår på män.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hår på ryggen på män är...?
  • Severus

Fy fan för att ha en halvapa jobbandes mellan benen

Piece of cake to get rid of a piece of shit...
  • La Lola
    Masken84 skrev 2013-11-04 20:37:21 följande:
    Killar förväntar sig att vi tjejer ska raka oss och vaxa oss på massor av ställen. Då är det inte mer än rätt att de killar med hår på ryggen vaxar eller rakar bort det. Samma sak gäller på bröstet för mig! Bort bort bort!
    Gör de?
    *mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • Masken84

Ja de gör dom!! I alla fall de killar jag har träffat och min sambo. Jag förväntar mig att killen jag är tillsammans med är mån om sitt yttre precis som jag är mån om mitt! Killar har en tendens att få hår i öron och längre hår i näsan

• La Lola
    Masken84 skrev 2013-11-05 08:22:39 följande:
    Ja de gör dom!! I alla fall de killar jag har träffat och min sambo.
    Ok...jag har aldrig träffat på en sån kille. Det är kanske en åldersfråga?

*mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • Eterisk
    La Lola skrev 2013-11-05 08:27:09 följande:
    Ok...jag har aldrig träffat på en sån kille. Det är kanske en åldersfråga?

Det är det nog. Fast det stämmer ju ändå dåligt med flickan Maskens inlägg - varför får hennes killar långa hår i näsan och öronen redan nu? 

Jag får inte ihop det alls.

Nu såg jag Severus inlägg, uppenbarligen har det inte med ålder att göra.  
  • Fjonkis

Det är väl ingen jättestor grej men jag är väldigt glad att min karl inte har det :)

• EnGladPingvin
    Masken84 skrev 2013-11-04 20:37:21 följande:
    Killar förväntar sig att vi tjejer ska raka oss och vaxa oss på massor av ställen. Då är det inte mer än rätt att de killar med hår på ryggen vaxar eller rakar bort det. Samma sak gäller på bröstet för mig! Bort bort bort!

Nej, inte bröstet! Det är ju så sexigt med hår på bröstet. Älskar det!

Hår på ryggen däremot bryr jag mig inte så mycket om. Visst är det snyggare utan, men jag skulle inte säga att det är osexigt eller äckligt. Det är hår, so what?

Jag rakar mig för övrigt enbart under armarna och under sommarhalvåret benen nedanför knäna och bikinilinjen. Något annat har jag aldrig rakat och kommer heller aldrig att göra. Min man förväntar sig inte heller att jag ska raka mer än så. 
  • Masken84

Både jag och min sambo är födda på 80 talet. Jag sa aldrig att min sambo hade hår i öron och näsa. Tycker bara att det är äckligt. Gillar inte kropps behåring. Killar kan ha skägg och hår på benen. Jag vaxar benen rakar eller ansat nedre regioner plockar ögonbryn mm. Överallt där jag har hår som jag inte vill ha ska bort! Den enda gången jag har ströntar i det var när jag var höggravid!!

• felizz

Rakar du röven också masken? Även tjejer har ju en del hår där vet jag.

• Esteten

Jag rakar ryggen själv med Easyraze, det tar inte längre tid vid vanlig rakning. 

• Esteten

Jag har själv hår lite var stans på kroppen. Men det jag störs mest av är håret på ryggen. Jag använder mig av eazyraze för att kunna raka mig själv på ryggen och andra ställen som är svåra att komma åt och det fungerar utmärkt. Nu kan man visa sig på gymmet utan att behöva skämmas längre. Är det fler som har besvär, hur är det med er tjejer har ni också hår på ryggen?

• K grrl

Jag har varit med en man som hade enormt mycket hår på ryggen. Jag gick igång. Sexigt!

• Esteten

Jag tycker inte att det är snyggt med hår på ryggen så jag rakar enkelt bort det med easyraze sen gillar jag inte hår i skrevet som jag oxo rakar bort. Då får jag en porrpung{#emotions_dlg.djavulsk}. Tjejerna klagar inte i alla fallGlad

• Severus

Tänder inte på män som ser ut att vara halvor. Hår på ryggen och över hela röven är läskigt. Avtändande.

Piece of cake to get rid of a piece of shit...
Svar på tråden Hår på ryggen på män är...?