Hår på ryggen på män är...?
Låt höra nu. Notera att vi nu pratar om rygghår på män.
Låt höra nu. Notera att vi nu pratar om rygghår på män.
Fy fan för att ha en halvapa jobbandes mellan benen
Ja de gör dom!! I alla fall de killar jag har träffat och min sambo. Jag förväntar mig att killen jag är tillsammans med är mån om sitt yttre precis som jag är mån om mitt! Killar har en tendens att få hår i öron och längre hår i näsan
Nja, lite hår är ok, men det ska helst inte vara en hel ryamatta...
Det är väl ingen jättestor grej men jag är väldigt glad att min karl inte har det :)
Både jag och min sambo är födda på 80 talet. Jag sa aldrig att min sambo hade hår i öron och näsa. Tycker bara att det är äckligt. Gillar inte kropps behåring. Killar kan ha skägg och hår på benen. Jag vaxar benen rakar eller ansat nedre regioner plockar ögonbryn mm. Överallt där jag har hår som jag inte vill ha ska bort! Den enda gången jag har ströntar i det var när jag var höggravid!!
Rakar du röven också masken? Även tjejer har ju en del hår där vet jag.
Jag rakar ryggen själv med Easyraze, det tar inte längre tid vid vanlig rakning.
Älskar min man och han råkar ha hår på ryggen.
Jag har själv hår lite var stans på kroppen. Men det jag störs mest av är håret på ryggen. Jag använder mig av eazyraze för att kunna raka mig själv på ryggen och andra ställen som är svåra att komma åt och det fungerar utmärkt. Nu kan man visa sig på gymmet utan att behöva skämmas längre. Är det fler som har besvär, hur är det med er tjejer har ni också hår på ryggen?
Jag har varit med en man som hade enormt mycket hår på ryggen. Jag gick igång. Sexigt!
Jag tycker inte att det är snyggt med hår på ryggen så jag rakar enkelt bort det med easyraze sen gillar jag inte hår i skrevet som jag oxo rakar bort. Då får jag en porrpung. Tjejerna klagar inte i alla fall
Tänder inte på män som ser ut att vara halvor. Hår på ryggen och över hela röven är läskigt. Avtändande.