• Anonym (Smalis)

-50 kg vikt och tappad sexlust!?

Jag har genomfört en magoperation, en sk GBP. Hitintills är 50 kg borta (kan bli ca 20 kg till!) och jag mår så bra!! Förutom att jag heeeelt har tappat sexlusten! :( Är så frustrerad.
    Alla sa att det skulle bli en ny start och att sexlivet skulle bli suveränt!
    Tips på vad man gör!!!

Flera med samma erfarenhet?

• Svar på tråden -50 kg vikt och tappad sexlust!?
  • Stefan B
    Anonym (Smalis) skrev 2013-11-04 23:36:37 följande:
    Jag har genomfört en magoperation, en sk GBP. Hitintills är 50 kg borta (kan bli ca 20 kg till!) och jag mår så bra!! Förutom att jag heeeelt har tappat sexlusten! :( Är så frustrerad. Alla sa att det skulle bli en ny start och att sexlivet skulle bli suveränt! Tips på vad man gör!!! Flera med samma erfarenhet?
    Vill också ha tips på vad man som sambo till en tjej i samma situation
  • Anonym (Maken)

Min fru genomförde en Gastric sleeve för 8 veckor sedan. Första tiden hade hon ingen lust av förståeliga skäl, men den senaste veckan har hennes lust kommit tillbaka. Inte av sig självt men när jag ger henne massage :)
    Hoppas att det håller i sig och att inte lusten försvinner...

• Anonym (Smalis)

Jag ska alltså be om massage?! ;)

Någon som är i min sits dom kan tänka/prata lite med mig?

• Anonym (Smalis)

Ingen som har nått att komma med? Behöver verkligen tips... 

• Anonym (Ea)

Jag gjorde en gbp för ca 3 år sen. I början var det lite sådär, man känner sig tjock i huvudet. När man sen börjar köpa kläder (som helt plötsligt är i SMÅ strl!) och känner att man orkar mera så får man ett helt annat självförtroende. Och sexlust med det! Killar börjar ju kolla efter en och man känner sig mer attraktiv när man får bättre självförtroende.

• Anonym (skild)

Jag förlorade sexlusten efter operationen men det berodde snarare på att jag slutade älska min partner och förhållandet var dåligt. Nästan 3 år efter operationen beslutade jag att lämna min man och samtidigt som jag gjorde det vaknade min sexlust till igen och blev lika hög som den alltid har varit innan. Det är 4,5 år sen jag opererade mej och min sexlust är på topp. Tyvärr är jag singel för jag vill ha sex alla dagar.

• Anonym (Smalis)
    Anonym (Ea) skrev 2013-11-09 22:34:27 följande:
    Jag gjorde en gbp för ca 3 år sen. I början var det lite sådär, man känner sig tjock i huvudet. När man sen börjar köpa kläder (som helt plötsligt är i SMÅ strl!) och känner att man orkar mera så får man ett helt annat självförtroende. Och sexlust med det! Killar börjar ju kolla efter en och man känner sig mer attraktiv när man får bättre självförtroende.
    Fast jag har redan köpte kläder i mindre storlek, får komplimanger och känner mig attraktiv. Men inget mer. Min man är också snäll och ger komplimanger, visar att jag är snygg och höjjer mig till skyarna. Det funkar ändå inte.
  • Anonym (Smalis)
    Anonym (skild) skrev 2013-11-09 22:41:13 följande:
    Jag förlorade sexlusten efter operationen men det berodde snarare på att jag slutade älska min partner och förhållandet var dåligt. Nästan 3 år efter operationen beslutade jag att lämna min man och samtidigt som jag gjorde det vaknade min sexlust till igen och blev lika hög som den alltid har varit innan. Det är 4,5 år sen jag opererade mej och min sexlust är på topp. Tyvärr är jag singel för jag vill ha sex alla dagar.
    Det beror inte på min man, kärlek finns det... <3
Svar på tråden -50 kg vikt och tappad sexlust!?