• Lexiie

Svagt plus eller spökstreck? - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Hej tjejer! 

Hoppas den här tråden gör lika stor nytta som den gamla men med mindre tjaffs och bråk. Den är till för oss som har en galen barnlängtan och som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester eller ägglossningstester. Tråden är till för oss som behöver ett extra par ögon när man behöver det som mest!

Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas! 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-11-07 21:17
    Jag ville bara säga att jag är glad över att ha er här, det är ju ni som håller tråden levande!

Tänkte också passa på att säga att tyvärr, kommer man aldrig att komma undan negativa kommentarer, även om det går superbra än så länge. För att tråden inte ska spåra ur tänkte jag påminna att man inte borde svara på negativa inlägg och helst anmäla så det inte blir mer kaos!

Nu till roligare saker. Jag har skapat en BIM tråd som är kopplad till den här tråden, lite lättare att ta allt som är OT här dit istället.
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m71614372.html

Och för er som redan plussat har jag också gjort en gravidtråd då det vore kul att höra hur allt går för er och kanske se en tidig bild på era små bebisar!
    www.familjeliv.se/Forum-2-13/m71614444.html

• Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck? - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • CissiJissi
    Kolan91 skrev 2016-04-14 06:18:53 följande:

Hej!

Jag hade äl för 16 dagar sedan, bim +2.

Jag har en stark känsla av att jag är gravid men får supersvaga test. Är det någon här inne som plussat senare än bim +2 och haft en normal graviditet. Tycker alla på fl plussar så tidigt.

Kan ni se något på detta test?

Ser spökstrecket men vågar inte gissa att det är positivt!
  • Kiki16
    Kiki16 skrev 2016-04-13 20:36:11 följande:

Så här ser detta idag, ser inte lovande ut ????, men vad tror ni? Ser ni något?

• cncncn

Vill gärna ha hjälp att analysera mitt, det vänstra testet är gjort med vatten (för att jag har läst att många har fått positivt när dom testat med vatten) och det högra är mitt på BIM -1 positivt eller spökstreck

• Test14

Jag har samma problem.. Svaga men väl synligs,breda och ljusblåa. Haft så ii ca 5 dagar,är idag på bim +3 och har inte testat idag men lägger upp bilder på mina [quote=76533410][quote-nick]Molo16 skrev 2016-04-14 10:19:50 följande:[/quote-nick][/quote]

• Test14

Jag har samma problem.. Svaga men väl synligs,breda och ljusblåa. Haft så ii ca 5 dagar,är idag på bim +3 och har inte testat idag men lägger upp bilder på mina [quote=76533410][quote-nick]Molo16 skrev 2016-04-14 10:19:50 följande:[/quote-nick][/quote]

• frestelsen

Jag har med fått bara svaga:/ tog ett digitalt idag som visa inte gravid. Bim idag o ganska sker på äl då jag ätit letrozol o vi såg en äggblåsa på cd 14 som va 25mm.

• MizzMariah

Tjejer vad tror ni om dessa? Anar ni något eller är de bara spök?? Först tänkte jag slänga det men när jag tittade närmare anade jag något rosa. Vad tror ni?

• LittleSunshine84
    Elwi14 skrev 2021-03-12 09:47:59 följande:

Ser ni två streck?

Yes! :)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck? - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester