• Anonym (Ledsen)

Spottings och för få veckor på CB digi. Allt hopp ute?

Jag är i vecka 6+0 och har ända sen plusset haft spottings. Det är rött färskt blod, i princip varje dag. Det är dock så lite att det räcker med trosskydd och oftast kommer det bara när jag torkar mig. Idag gjorde jag ett CB digital med veckoindikator för att lugna nerverna. Det blev dock tvärtom.. Testet visar gravid 2-3 men borde visa 3+. Vet egentligen att hoppet är ute, men jag blir så ledsen :( ska på VUL på torsdag nästa vecka. Som d känns nu väntar jag bara på att missfallet ska komma igång... Nån som har varit med om liknande? Hur gick det för er?

• Svar på tråden Spottings och för få veckor på CB digi. Allt hopp ute?
  • Anonym (Ledsen)
    Maria222 skrev 2013-11-05 18:31:49 följande:
    Veckoindikatorn kan ju ha fel. Hur mycket hormon det är i urinen styrs av hur länge sen du kissade och hur mycket du druckit innan. I v 6 är det ju rimligt att du blev gravid för 3 veckor sedan... det behöver inte visa 3+ än. Spottings är ju också normalt att ha. För min del fick jag dock ett negativt besked. Hade spottings (bruna) till och från och clearblue visade 2-3 veckor i v 7. Fick bekräftat MA för en vecka sen. Skönt att du har ett tidigt ultraljud inbokat och hoppas på positivt besked!!       

Visst kan den ta fel, men det känns inte positivt :/ Vad tråkigt att dunfick ma,beklagar verkligen :(
  • mammasmirakel

Missade att du ju faktiskt har ett vul inbokat. Håller tummarna!

• Anonym (Ledsen)
    mammasmirakel skrev 2013-11-05 23:31:36 följande:
    Missade att du ju faktiskt har ett vul inbokat. Håller tummarna!

Tack behöver all tur jag kan få...
  • Anonym (2 barn)
    Anonym (Ledsen) skrev 2013-11-06 20:54:58 följande:
    Tack behöver all tur jag kan få...

Hur har det gått för dig?
  • Anonym (Ledsen)
    Anonym (2 barn) skrev 2013-11-08 13:04:05 följande:
    Hur har det gått för dig?

Tyvärr inte så bra... Började blöda mer igår kväll, ungefär som mens och blöder fortfarande. Missfall alltså.. :(
  • Maria222

Låter som om vi drabbades av samma sak med liknande symtom. Styrkekramar till dig!

• Anonym (Ledsen)
    Maria222 skrev 2013-11-08 18:38:27 följande:
    Låter som om vi drabbades av samma sak med liknande symtom. Styrkekramar till dig!

Tack, det är tungt nu. :'( Styrkekramar till dig också!
  • Anonym (2 barn)
    Anonym (Ledsen) skrev 2013-11-08 20:52:53 följande:
    Tack, det är tungt nu. :'( Styrkekramar till dig också!

jag beklagar... Styrkekram till dig.
  • nypan78

Den visar för få antal veckor för mig också, bara 2-3 när jag var i 5+4...väntar nu...

• Maria222

Nypan78: det kan ju vara 3 veckor sen som ägget fäste och började producera hcg i kroppen om du är i v 5+4. Det låter ju ganska rimligt. Hoppas allt är som det ska!

• mammasmirakel

Nypan78:
    Cv digital visar ju från äl och inte sen senaste mensen.
    Låter ju normalt att det visar 2-3 veckor tycker jag.

• MiaEnzi

Gick in i v6 igår. Har blött till o från hela tiden sedan jag plussade. Allt från ljust rosa flytningar till slemigt mörkt röt klet. Har aldrig blött så mycket att de fyllde en binda . Inatt startade helvetet, hugg i rygg o mage o klumparna började komma. Inte värst mycket blod mest klumpar.

• MiaEnzi

Tog cb digital den 18/11 visade 1-2 veckor och tog nytt test igår där de också visade 1-2

• Maria222

Miaenzi: vad tråkigt!
    Så hemskt när man varit glad och inställd på en graviditet och så tar det bara slut.

Svar på tråden Spottings och för få veckor på CB digi. Allt hopp ute?