Amma offentligt
Brukar ni amma offentligt? Om det är män/killar som glor på bröstet brukar ni säga till om det då eller bryr ni er inte ?
Jag menar vill man titta kan man väl få göra det eller ? Det skadar väl ingen?
Brukar ni amma offentligt? Om det är män/killar som glor på bröstet brukar ni säga till om det då eller bryr ni er inte ?
Jag menar vill man titta kan man väl få göra det eller ? Det skadar väl ingen?
Ja det gjorde jag, och nej, ville någon glo så fick dom väl göra det.
Jag ammade diskret förutom de gånger bebisen ville vara en skrikande orm. Då sprutade jag mjölk på golvet istället.
Jag ammar offentligt men döljer mina bröst så ingenting syns så vill nån glo på en massa tyg, varsågod!
Jag ammar offentligt. Ingen glor för jag täcker så inget syns. Vad ska man göra. Man måste ju amma men däremot tycker jag det är onödigt att sitta och vifta med brösten. Då får man skylla sig sj att folk tittar
Är du den killen? Jag gissar det med tanke på dina inboxmeddelanden.
Har hänt en gång att en gubbe glodde. Jag glodde intensivt tillbaka på hans bröst tills han insåg vad han höll på med...
Jag ammade överallt och har bara(förutom ovan incident)haft bra erfarenheter av det. Ingen har brytt sig och tittade någon ens åt mitt håll tittade de på ungen.
Håll dig till porren TS, det är nog lugnast för alla.
Jag har alltid ammat var jag och mitt barn än varit, oavsett om barnet varit bebis eller äldre. Har aldrig varit med om att någon glott, då har jag ändå F-kupa.
Glor man så är det för att hoppas få se en bröstvårta och en sån person skulle jag omedelbart stämpla som ett pervo, utan chans till benådan, och konfrontera
Jag ammade också oavsett vart jag var, men hade ofta en tunnare filt över så kände jag mig mer bekväm :)