• Johanna1997

Min son har Arthrogpryosis

Är 16 år och väntar mitt första barn som har fått diagnosen Arthrogpryosis. Som är stela leder och klumpfötter och klumphänder. Jag har även en blogg för att få skriva av mig och att folk ska få veta vad syndromet är för något och hur det kommer påverka honom i framtiden osv. Min blogg heter Yoohanna.blogg.se och alla får läsa och kommentera.

• Svar på tråden Min son har Arthrogpryosis
  • tideloo

Hoppas allt går bra, du verkar ha en ovanligt avslappnad inställning, skönt! Han är ju er finaste son oavsett

• tideloo

Nu kom inte allt med tydligen:/
    Oavsett om det inte är rökningens fel så sluta rök så du kan se din son växa upp!

• MtillMoJ

Grattis till bebisen! Visst det är väldigt sorgligt att barnen ska bli sjuka, men det händer och inget man kan göra något åt. Våran son föddes, frisk som en nötkärna, men krånglet började efter 2 veckor. Han har nu, vid 3,5 års ålder fått en cp diagnos. Han har endast funktionella fel från bålen och ner. Sitter i rulle och kör egen elrulle. Han är även som en solstråle och alldeles för smart för sitt eget bästa! Mitt tips är bara att våga fråga och ta emot psykisk hjälp/samtalshjälp. Gå inte och bär på något i onödan! Lycka till

• Johanna1997

Tack så mycket för tipsen. Ja jag ska gå hos en kurator för att prata. Nja inte så avslappnad. Det är vad jag visar men innerst inne är det lite annorlundare.

Svar på tråden Min son har Arthrogpryosis