Kraftiga Blödningar v 16+3
Är så otroligt orolig så känner att jag måste skriva av mig lite och se om det är någon annan som har upplevt samma sak.
Vaknade 5 i morse av att någonting rann och magont. Trodde det var flytningar men det visade sig när jag då gick in på toan att det var som ljusrosa blod i trosorna och det fortsatte rinna när jag satte mig på toaletten!. Så min sambo ringde till 112 och frågade hur vi skulle göra. Dom sa att don genast skulle skicka ambulans. När vi väl var framme på akuten så hade jag inte blödigt nå mer. Så jag blev uppskickad på gyn för att träffa läkare. Och då skulle jag lämna kissprov, när jag väl satte mig på toaletten så började det forsa blod. Var som vatten aktigt men det var väldigt mörkt blod. Inge klumpigt alls. När jag väl kom in till gynläkaren så gjorde hon en Vaginal undersökning och allt såg bra ut. Sen gjorde hon en Vaginal ultraljudsundersökning och allt såg bra ut! Inga fel på livmodern. Barnet sparkade för fullt och vred på huvudet, och hjärtat slog som det skulle vilket lugnade mig lite. Men ville ju veta varför jag blödde så mycket men det kunde hon inte svara på för hon såg ingenting! Nu mot kvällen så blöder jag satan och har som mensvärk jag måste nästan byta binda hela tiden. Helt klumpfritt! Läkaren sa att det inte var nå farligt när jag var där. Men man börjar ju fundera när blödningen inte avtar utan ökar! Ska ringa min bm i morgon och prata med henne.