Ett tidig missfall räknas som mens? Snälla hjälp!
Hej!
Ledsen det blev lång historia, hoppas ni orkar läsa!
Jag har funderat ett tag, räknas missfall som mens eller inte?
Jag hade mens den 2 september till 8 september, och var beräknad nästa gång den 27 (enligt min app i mobilen, det brukade stämma typ) då var mensen 5 dagar försenad, testade mig då det visade SVAGT plus och har haft symtomen och jag kontaktade med K-K och hon sa att allt är i sin ordning och jag har skickat bild på testen då borde hon har sett den. Så fick jag tid för träff den 7 okt, fick blödningar, kraftig och det var precis samma som jag brukade få som mens den 5 okt.
Jag blir så förivrad, räknas det som mens? Jag "räknade in" i alla fall så jag skulle få den 3 november och har inte fått fortfarande mens så är det 4 dagar över tiden nu. Jag kände en aning att brösten är någoting större, jag har typ för små och har perfekt (en aning litelite för stor BH och har köpt ganska nyss, brukar inte köpa ofta eftersom de brukar sitta bra) nu sitter den lite för trångt tycker jag och ser större ut med linne eller tröjan än innan, det verkar som att jag har stoppat in pappret haha och det är öm och obehaglig/inte skönt/"äcklig" om killen min rör den). Jag brukar bitas mina naglar, har inte långa och fina men nu har jag inte bitit på dem och nu är dom en aning halvlång och är fina än förut.. Har alltid bita mina naglar hela mitt liv. Jag har fått en snabbis värk för någon dag sen och jag trodde mensen var på g och gick på toalett, inget där..
Jag vågar inte testa mig, vill inte bli så besviken!!
Vi har haft samlag direkt efter mf, jag slutade blöda den 11 okt och har haft sex den 13, 15, 18, 19, 30 okt och 3 nov.. Vad tror ni?
Hjälp?! :(