• Anonym (frågande)

barn som varannan vecka

ni som har erfarenhet av barn som bott varannan vecka, och det inte funka hur märkte ni det på era barn? min son  har börjat på såna raseriutbrott och är jämt arg och ledsen undrar om det kan bero på något sånt hur va det för er

• Svar på tråden barn som varannan vecka
  • Anonym (tveksam)
    Anonym (frågande) skrev 2013-11-07 18:09:04 följande:
    ni som har erfarenhet av barn som bott varannan vecka, och det inte funka hur märkte ni det på era barn? min son  har börjat på såna raseriutbrott och är jämt arg och ledsen undrar om det kan bero på något sånt hur va det för er
    Kan va rätt tänkt .... eller inte. Det kan bara ni föräldrar veta. Eftersom ni båda har ett gemensamt intresse i att det skall bli bra för ert barn så är väl en bra början att sätta sig ner o prata om detta. Exv. prova en annan lösning ett tag?
  • ZsaZsa

Bo varannan vecka i sig är nog inte så ofta orsaken även om den kan finnas för det passar inte alla. Snarare skulle jag tro att det handlar om annat. Är det nytt med separerade föräldrar? Fungerar samarbetet mellan föräldrarna bra? Några nya partners? Något som hänt i skolan eller någon annan förändring? Ni får börja rota i vad det kan vara.

Svar på tråden barn som varannan vecka