• K J

Celluliter av lchf?!

Hej!

Tänkte höra om någon annan har varit med om samma som jag! Har ätit lchf i snart två veckor och har gått ner några kilo i vikt (har ingen våg så vet inte exakt). Men har märkt att jag har fått fullt av celluliter på rumpan och låren!!
    Hade inte alls mycket celluliter innan jag började och är normalviktig. Har redan gått ner ca 20kg på 1,5 år genom träning och uteslutande av godis. Vill nu gå ner de sista 10 kilona och börjande därför med lchf! Så jag har tränat regelbundet länge nu och även under denna korta tiden med lchf! 
    Vad tror ni det kan bero på? Den snabba viktminskningen eller själva kosten?! 

• Svar på tråden Celluliter av lchf?!
  • K J
    Miss Vane skrev 2013-11-08 19:27:29 följande:
    Dricker du ordentligt med vatten?
    Jodå dricker massa vatten! :) Det kanske är fettet som löser upp sig och strukturen därmed blir ojämnare än vanligt? :P en liten teori
  • K J

Snabbt har det gått med! tog mina mått förra onsdagen och mätte mig igen i onsdags alltså en veckas resultat! Har minskat 5,5 cm runt rumpan, 5 cm runt bysten och 3 cm runt midjan!! Blev väldigt glatt överraskad!! Men tror ändå det tatt mest på kärlekshandtagen så mätte mig där nu också samt låren så får man se resultaten där nästa vecka :) 

Svar på tråden Celluliter av lchf?!