• Thegiirl

    Mammaledig i mölndal/göteborg

    Hej.
    Johanna heter jag är 23 år. Bor i Mölndal med min sambo. Den 18 Oktober kom vår lilla prinsessa. Undrar nu om det finns några andra mammalediga (föräldralediga) i närheten. Kommer bli ensam hemma med dottern från och med imorgon då sambon återgår till jobbet igen. Skulle va kul att ha någon att umgås med på dagarna och kanske ta nån promenad eller fika med :) Hör gärna av er som sagt :P


    Vår lilla flicka
  • Svar på tråden Mammaledig i mölndal/göteborg
  • Flickan och kråkan
    Thegiirl skrev 2013-11-12 12:44:32 följande:
    Oj då bor vi väldigt nära varann. Ja bor på varmblod
    Ja, det gör vi. Vi tillhör det bärande släktet så använder inte vagn med våra barn. Har du sett en liten sjalbärande mamma med två tjattrande yrväder i släptåg så var det med största sannolikhet jag .
  • Thegiirl

    Hehe har inte nått minne av det dock men kanske har gått förbi varandra ^^ 
    Men skulle du va intresserad av att ta en promenad någon dag ? :) 


    Vår lilla prinsessa <3
  • Flickan och kråkan
    Thegiirl skrev 2013-11-12 16:02:35 följande:
    Hehe har inte nått minne av det dock men kanske har gått förbi varandra ^^ 
    Men skulle du va intresserad av att ta en promenad någon dag ? :) 
    Visst .
  • SaraLH

    Hej. Har en född aug 13 o min stora född jan 12:) och bor i kba. Vill gärna oxå ses med andra mammor och barn😊

  • Thegiirl

    Va toligt att du hitta hit SaraLH det är väl inte så långt mellan kba o mölndal, åby? ^^


    Vår lilla prinsessa
  • SaraLH

    Ne de tar en kvart ungefär och jag har bil 👍😊 har du träffat någon av mammorna här ännu? :)

  • Thegiirl

    Någon som fortfarande är intresserad av att ses på en promenad eller fika ? :)


    Vår lilla prinsessa <3
  • Thegiirl

    Va roligt :) Någon dag du kan nästa vecka kanske ? Har inget planerat förutom tisdagen ^^ 


    Vår lilla prinsessa <3
  • Flickan och kråkan
    Thegiirl skrev 2014-01-30 15:51:44 följande:
    Va roligt :) Någon dag du kan nästa vecka kanske ? Har inget planerat förutom tisdagen ^^ 
    Mån, tis och tors är jag utan "stora" barn mellan 08.45-13.00. Kanske enklast då. Eftermiddagar har jag tre barn + en hel del idrottsaktiviteter med de stora så svårare.
Svar på tråden Mammaledig i mölndal/göteborg