Ang relationen mellan bonusmamma och biomamma
Vet inte om det här hamnat rätt nu, men det är till er föräldrar vars ex har en ny tjej.
Har tidigare gjort en tråd om att jag söker bonusmammor att dela min tankar med och diskutera olika situationer med. Det + att jag läst måånga inlägg här på familjeliv gör att jag gärna vill veta mer hur biomammor tänker kring samma situationer. Det verkar vara mycket agg från en biomamma gentemot bonusmamman men är det verkligen så eller är det vi bonusmammor som misstolkar? Eller det kanske finns agg men vad beror det isåfall på? När jag som bonusmamma tycker att en situation är jobbig kanske biomamman också tycker det? Vad tycker ni biomammor egentligen och erat EX´s nya tjej och hur hon är mot era barn?
Kort om mig så är jag bonusmamma åt en 5-åring sen cirka 2 år tillbaka. Älskar verkligen min bonus och är ganska delaktig i hens liv som dagis, aktiviteter mm. Relationen till biomamman är lite upp och ner. Ja, vi kanske kan diskutera det mer ingående på meddelande om du undrar hur en bonusmamma tänker och känner. Och jag kan få svar på hur du som biomamma tänker och känner.
Såklart kan man ha en diskussion här på tråden, jag däremot vill gärna ha på meddelande då det kan bli ganska specifika situationer som man inte vill dela med sig av till alla här inne..
Hoppas vi hörs biomammor! :)