• johan72

JAA idag har jag sammanlagt blivit 10,7 kg lättare!!!

Som ni såg i rubriken har jag nu gått ner 10,7kg på bara fyra veckor. Men vilken kamp det har varit..
    Sedan i somras hade jag bestämt mig att gå ner i vikt för att kunna leva ett bättre liv och orka röra på mig mer. Och efter många om och men med brist på motivation tog jag äntligen tag i problemet och
    började på en vlcd kur från SophiaKuren som jag beställde på näte den 15 Oktober. 
    Och det kunde inte ha fungerat bättre. Så otroligt stolt över mig själv ni anar inte!!! Och nu kommer det bara gå bättre med fler långa promenader och snart kanske även jogging hehe. Det finns bara en sak jag ångrar och det var att jag inte tog tag i det här för 15 år sedan.

Från 103,5kg ---> 94,8kg wihooo!!

• Svar på tråden JAA idag har jag sammanlagt blivit 10,7 kg lättare!!!
  • assiicamill
    johan72 skrev 2013-11-11 18:09:09 följande:

Som ni såg i rubriken har jag nu gått ner 10,7kg på bara fyra veckor. Men vilken kamp det har varit..
    Sedan i somras hade jag bestämt mig att gå ner i vikt för att kunna leva ett bättre liv och orka röra på mig mer. Och efter många om och men med brist på motivation tog jag äntligen tag i problemet och
    började på en vlcd kur från SophiaKuren som jag beställde på näte den 15 Oktober. 
    Och det kunde inte ha fungerat bättre. Så otroligt stolt över mig själv ni anar inte!!! Och nu kommer det bara gå bättre med fler långa promenader och snart kanske även jogging hehe. Det finns bara en sak jag ångrar och det var att jag inte tog tag i det här för 15 år sedan.

Från 103,5kg ---> 94,8kg wihooo!!

Grattis!!!????????????????
  • johan72
    assiicamill skrev 2013-11-11 18:52:48 följande:
    Grattis!!!????????????????
    Tack så hemskt mycket!!
  • Emmut

Bra, inte dåligt!

MEN (inte för att vara den som är den, men iaf) så är fyra veckor kort tid, och det finns en stor risk att du går upp igen när du börjar äta vanlig mat.

Har du lärt dig vad du ska äta nu? Hur du ska motionera? Dvs har du en plan för att behålla den nya vikten?

Svar på tråden JAA idag har jag sammanlagt blivit 10,7 kg lättare!!!