• Molgan 008

bonsaikatter = djurplågeri!!

Ja, nu är nya flugan här. Specialformade minikatter finns att köpa via nätet.
    Katterna förs in i en behållare som kattungar, där de sedan får mat via en slang.

Här är sidan som marknadsför dessa stackars katter:
    bonsaikitten.com/gray.html

Nu när ni vet hur katterna formas så hoppas jag att ni låter bli att sponsra detta djurplågeri!

• Svar på tråden bonsaikatter = djurplågeri!!
  • Limalie

Ska du roa folk så måste du roa med något NYTT, inte gammalt sen 10 år tillbaka

• Molgan 008
    LillaIF skrev 2013-11-12 20:47:20 följande:
    Kanske nått om att tv-spel som leder till att man ofrivilligt blir svampätande rörmokare.... ;)
    Det där ska vi inte ens skoja om, det är inte så roligt för de som drabbats.
  • Molgan 008
    Limalie skrev 2013-11-12 20:48:48 följande:
    Ska du roa folk så måste du roa med något NYTT, inte gammalt sen 10 år tillbaka
    Tänkte att det var tillräckligt gammalt för att vara bortglömt, men så var visst inte fallet. :P
  • Aniiee
    Molgan 008 skrev 2013-11-12 20:51:34 följande:
    Tänkte att det var tillräckligt gammalt för att vara bortglömt, men så var visst inte fallet. :P
    Folk har hästminnen när det kommer till sånt......
    Yaoi is the opiate of the fangirls
  • Molgan 008
    Aniiee skrev 2013-11-12 21:02:15 följande:
    Folk har hästminnen när det kommer till sånt......
    Tydligen en del folk i alla fall. :)
    Men säkert fem gånger har jag frågat min sambo, "Vad är smör på franska?", och varje gång har han glömt svaret. Synd att inte alla har hans bus-minne.Cool
  • sär skriven
    viseversa skrev 2013-11-12 21:38:01 följande:
    Gråter
    Jag vet! Gräsligt. 
    Det här är världens bästa sidfot, och den är min.
  • viseversa
    sär skriven skrev 2013-11-12 21:43:39 följande:
    Jag vet! Gräsligt. 
    Jag skulle köpt allihopa och räddat dom stackarna. Visst det är en piss i havet men för dom enskilda individerna gör det skillnad. 
    Instagram...LOVALOVISA
  • sär skriven
    viseversa skrev 2013-11-12 21:52:27 följande:
    Jag skulle köpt allihopa och räddat dom stackarna. Visst det är en piss i havet men för dom enskilda individerna gör det skillnad. 
    Oh ja. De svälter ju ihjäl, de där stackars krakarna. Jag förstår faktiskt inte ens nöjet i det hela, man borde känna sig som en hemsk person om man köper en sån för nöjes skull.
  • viseversa
    sär skriven skrev 2013-11-12 21:57:26 följande:
    Oh ja. De svälter ju ihjäl, de där stackars krakarna. Jag förstår faktiskt inte ens nöjet i det hela, man borde känna sig som en hemsk person om man köper en sån för nöjes skull.
    Ja inte heller mycket syre så kanske dom kvävs innan dom svälter ihjäl? Jag fattar itne hur man kan vara så jävla kall och hjärtlös men tyvärr har man sätt en del sånt i just Kina. Dom är ju inte kända för att vara empatiska med djur tyvärr=(
    Instagram...LOVALOVISA
  • sär skriven
    viseversa skrev 2013-11-12 21:59:24 följande:
    Ja inte heller mycket syre så kanske dom kvävs innan dom svälter ihjäl? Jag fattar itne hur man kan vara så jävla kall och hjärtlös men tyvärr har man sätt en del sånt i just Kina. Dom är ju inte kända för att vara empatiska med djur tyvärr=(
    Det har jag inte ens tänkt på, att de kvävs alltså. Jag skulle nog hellre kvävas än svälta ihjäl, men det gör ju inte saken bättre. Nej, empatin är det väl sisådär med.
Svar på tråden bonsaikatter = djurplågeri!!