Jag berättade för några i skolan
Hej! Jag är en 16 årig tjej som just berättat för några kompisar att jag är bi + killen jag är kär i. Vet inte riktigt om detta är rätt ställe att skriva på men jag vet inte riktigt vart jag annars ska vända mig.
Grejen är den att jag under en tid misstänkt att jag är bi, jag var ändå inte riktigt säker då jag berättade men som det är nu, några dagar efter, känner jag mig mer bekväm i tanken och i mig själv. Men även fast jag känner mig bekväm så är jag SKIT orolig för vad killen jag är kär i tycker. Det var lixom inte meningen att han skulle höra, det var inte ens meningen att jag skulle berätta, det lixom bara slank ut då vi pratade om sånt. Så jag vet i alla fall inte vad han tycker om att jag är bi. Jag har berättat att jag aldrig varit kär i en tjej och inte tror att jag någonsin kommer bli det, bara att jag skulle kunna tänka mig att vara tillsammans med en tjej och då räknar jag mig själv som bi, men det jag oroar mig för är att han ska bli äcklad av mig och aldrig känna samma sak för mig.
Jag skulle behöva någon annans syn på saken för jag klarar inte av att sitta och tänka på det dag efter dag och bara oroa mig för vad han tycker och tänker...
Tack på för hand! :)