Söker nya vänner Stockholm!!!!! Ensamstående
Ja till saken, Jag är 21 år och har en snart 2 årig underbar liten dotter. Jag har varit ensam med henne hela tiden så hennes pappa finns inte med i bilden så mycket. Vi hängde massa på öppna förskolan när hon var runt 8 månader men det var svårt att få nya kontakter då jag innan jag fick min dotter bodde med hennes pappa som isolerade oss. Pågrund av det har det vart väldigt svårt att bryta detta och få tillbaka kompisar ( speciellt med barn) som jag så gärna vill.
Vi är ensamma på helgerna och det tycker jag är så himla trist för både mig och min dotter. Tänk vad kul att få träffa vänner med barn ( Ensamstående ) som vet hur tufft det är och sen att ens lilla plutt också får någon att vara med och leka. Jag har lärt känna några genom öppna förskolan men dom har familj och vill nästan aldrig ses , man känner sig så förlåt "jävla" ensam. Så jag söker alltså andra ensamstående föräldrar i Stockholmsområdet. Kanske gå till en lekplats eller fika ute någon kväll?
Jag praktiserar deltid på dagarna. Hör gärna av er till mig! Det skulle göra min dag
Kram på er! / Marielle