• Mariellesoderling

Söker nya vänner Stockholm!!!!! Ensamstående

Ja till saken, Jag är 21 år och har en snart 2 årig underbar liten dotter. Jag har varit ensam med henne hela tiden så hennes pappa finns inte med i bilden så mycket. Vi hängde massa på öppna förskolan när hon var runt 8 månader men det var svårt att få nya kontakter då jag innan jag fick min dotter bodde med hennes pappa som isolerade oss. Pågrund av det har det vart väldigt svårt att bryta detta och få tillbaka kompisar ( speciellt med barn) som jag så gärna vill.
    Vi är ensamma på helgerna och det tycker jag är så himla trist för både mig och min dotter. Tänk vad kul att få träffa vänner med barn ( Ensamstående ) som vet hur tufft det är och sen att ens lilla plutt också får någon att vara med och leka.                                                                                                                                                                     Jag har lärt känna några genom öppna förskolan men dom har familj och vill nästan aldrig ses , man känner sig så förlåt "jävla" ensam.   Så jag söker alltså andra ensamstående föräldrar i Stockholmsområdet. Kanske gå till en lekplats eller fika ute någon kväll?  
    Jag praktiserar deltid på dagarna.  Hör gärna av er till mig! Det skulle göra min dag 
    Kram på er! / Marielle  

• Svar på tråden Söker nya vänner Stockholm!!!!! Ensamstående
  • Homiformute
    Mariellesoderling skrev 2013-11-13 10:56:11 följande:
    Ja till saken, Jag är 21 år och har en snart 2 årig underbar liten dotter. Jag har varit ensam med henne hela tiden så hennes pappa finns inte med i bilden så mycket. Vi hängde massa på öppna förskolan när hon var runt 8 månader men det var svårt att få nya kontakter då jag innan jag fick min dotter bodde med hennes pappa som isolerade oss. Pågrund av det har det vart väldigt svårt att bryta detta och få tillbaka kompisar ( speciellt med barn) som jag så gärna vill.
    Vi är ensamma på helgerna och det tycker jag är så himla trist för både mig och min dotter. Tänk vad kul att få träffa vänner med barn ( Ensamstående ) som vet hur tufft det är och sen att ens lilla plutt också får någon att vara med och leka.                                                                                                                                                                     Jag har lärt känna några genom öppna förskolan men dom har familj och vill nästan aldrig ses , man känner sig så förlåt "jävla" ensam.   Så jag söker alltså andra ensamstående föräldrar i Stockholmsområdet. Kanske gå till en lekplats eller fika ute någon kväll?  
    Jag praktiserar deltid på dagarna.  Hör gärna av er till mig! Det skulle göra min dag 
    Kram på er! / Marielle  
    Vi kan ses, men jag är en kille och har inga barn :D
  • Mariellesoderling

Nej! Jag starta inte denna tråd för att träffa killar ( som jag dessutom inte har tid med)  Om du inte har barn varför vill du träffa en tjej med barn?

• kickinli

Är 26 år och separerad med två barn på 3 år och 11 månader. Säg till om du/ni vill ses. Känner mig också väldigt ensam i min situation och skulle gärna vilja ha fler vänner i samma sits.

• Emsbli

Hej! Jag vill gärna träffas. Jag är 26 och dotter är 5,5 vi bor i Haninge.  Jag pluggar 70-80% sedan jobbar jag deltid och dotter går på förskolan. men är ledig vissa dagar i veckan och så finns helgerna till ibland. 

• caroline flodin

Hej alla här Jag heter Caroline o söker vänner är ensamstående med 2 barn en på 3 år o en på 1halvt i Stockholm Rågsved så jag söker några nya vänner med barn jag gillar göra det mästa hörs hoppas jag

Svar på tråden Söker nya vänner Stockholm!!!!! Ensamstående