• Bergkwist85

Foglossning.. hur känns det?? går det över?

Hej hej..
    Jag är i vecka 20 och väntar mitt andra barn.Har ett tungt jobb och en hel del tunga lyft.
    När jag väntade mitt första barn hade jag inga problem med rygg.
    Nu har jag ont i ryggslutet ner vid rumpan och det känns i höften också... på morgonen efter sömn och vila har jag inte speciellt ont,  Men under dagen och kvällarna har jag ganska ont,  och igår ställde jag med och dammsög och skurade och jag trodde jag skulle gå sönder. Hade såå ont.
    Finns inga ställningar som e sköna att ligga i det gör ont att slappna av det gör ont att sätta sej ner.

Är detta foglossning??

• Svar på tråden Foglossning.. hur känns det?? går det över?
  • linda194

Låter som det! Jag blev sjukskriven för det, har oxå tungt jobb. Prata med mvc!

• Bergkwist85
    linda194 skrev 2013-11-14 12:12:33 följande:
    Låter som det! Jag blev sjukskriven för det, har oxå tungt jobb. Prata med mvc!

men kan det bara gå över på morgonen å komma tillbaka senare??
  • linda194

Kan kännas bättre ibland, sen så fort man tar tex en promenad eller dammsuger så är det ett helvete igen :/ tyvärr blev det bara värre och värre för mig så i slutet kunde jag inte sova för det gjorde så ont och kunde knappt gå nån stans. Födde för 4,5 månader sen och känner fortfarande av det ibland . Men man kan gå hos en sjukgymnast, eller testa foglossnings bälte!

• Bergkwist85

ååkej... jag har en povanställning och blir jag sjukskriven så blir jag nog av med mitt jobb =(.

Men hur känns det under förslossningen?? det måste ju göra dubbelst så ont ju???

tycker det känns märkligt att det går över på morgonen men att det kommer så fort man lyfter nått tungt eller rör sej lite extra.

Svar på tråden Foglossning.. hur känns det?? går det över?