• Hallonet

Jag vill bara skriiiika! Åh, vad jag önskar att det är min tur nu!

Snälla, snälla, snälla, snälla, snälla. Kan det få vara över nu? Jag orkar inte mer! Tre år, fyra missfall och ett ofostrigt. Nu får det vara NOG!! Ge mig plus på stickan nästa helg, gör så att progesteronet och fragminet verkar till min fördel och låter mig föda ett barn nästa sommar! 

Blä, så vansinnigt frustrerad och trött och behövde spy ur mig lite. 

Om ngn annan känner för att kräkas ur sig lite frustration - kör på bara!

• Svar på tråden Jag vill bara skriiiika! Åh, vad jag önskar att det är min tur nu!
  • Anonym (fel?)
    Utropstecknet skrev 2013-11-14 22:17:29 följande:
    Jesper f och Hallonet - jag blir mörkrädd när jag läser era inlägg!
    Nu blev det väl fel? Hallonet är ju TS....
  • Utropstecknet
    Anonym (fel?) skrev 2013-11-14 22:25:30 följande:
    Nu blev det väl fel? Hallonet är ju TS....
    Har du läst ts inlägg? Obehagligt.
  • Anonym (vb)

För en av mina kompisar behövdes bara en sak- byta ut mannen. Hon fick flera mf med en men två barn med en annan. Så då är frågan, vad är viktigast?

• Hallonet

Men vilka sjuka människor som drogs till min tråd.

Mannen tänker jag inte byta ut, för allt i världen! Felet ligger inte hos honom heller, så det vore ju sjukt dumt gjort av mig. He.

• Anonym (fel?)
    Utropstecknet skrev 2013-11-14 22:28:57 följande:
    Har du läst ts inlägg? Obehagligt.
    Ja det har jag, men jag håller inte med om att hon (?) skulle vara obehaglig. Hon låter däremot nästintill knäckt och ger (kanske ett onödigt hårt) svar på tal till Jesper som sparkar på henne när hon ligger ner. Syftet med tråden framgår ju klart och tydligt i trådstarten som en ventil för att skrika ur sig frustrationen över att hon inte blir gravid, att då komma med inlägg som klankar ner på henne som han gör är ju praktiskt taget som att be om att bli utskälld. Kort sagt; jag tycker han får skylla sig själv. Det här är Hallonets tråd, hennes ventil och vill man inte lyssna kan man hellre gå härifrån än att vara otrevlig
  • Utropstecknet
    Anonym (fel?) skrev 2013-11-14 22:39:51 följande:
    Ja det har jag, men jag håller inte med om att hon (?) skulle vara obehaglig. Hon låter däremot nästintill knäckt och ger (kanske ett onödigt hårt) svar på tal till Jesper som sparkar på henne när hon ligger ner. Syftet med tråden framgår ju klart och tydligt i trådstarten som en ventil för att skrika ur sig frustrationen över att hon inte blir gravid, att då komma med inlägg som klankar ner på henne som han gör är ju praktiskt taget som att be om att bli utskälld. Kort sagt; jag tycker han får skylla sig själv. Det här är Hallonets tråd, hennes ventil och vill man inte lyssna kan man hellre gå härifrån än att vara otrevlig
    Skylla sig själv? Hur provocerad man än blir tycker jag inte att man skriver:

"Synd att din jävla morsa inte aborterade bort dig. Såna som du borde nödslaktas. För samhället skull!"

Tyvärr ts, du får inte mina sympatier när du sjunker så lågt.
  • Hallonet

Tack för peppen till er övriga, som förstår min frustration och håller er till topic! Ni andra som enbart är ute efter att tracka mig - ni drar liksom iväg off topic och bara det är skäl nog att anmäla er. Elakheten ligger som sur grädde på ert pulvermos.

Återigen - tack ni fina som skriver positiva saker! Det lyfter mig.

• Anonym (fel?)
    Utropstecknet skrev 2013-11-14 22:43:34 följande:
    Skylla sig själv? Hur provocerad man än blir tycker jag inte att man skriver:

"Synd att din jävla morsa inte aborterade bort dig. Såna som du borde nödslaktas. För samhället skull!"

Tyvärr ts, du får inte mina sympatier när du sjunker så lågt.
    Ptja jag skulle aldrig acceptera ett sånt språk om det inte var befogat men för mig är det självklart att Jesper är ute efter att provocera. Uppenbarligen lyckades han trycka på precis rätt knappar

Hade tråden varit en mer allmän diskussionstråd hade jag annars hållit med dig om att det var passande men nu vidhåller jag att han skulle hållit sina åsikter för sig själv. Den här tråden skapades inte (tror jag iaf) för att diskutera utan för att Ts skulle få ventilera sig. Troligtvis behövde hon lite pepp, inte nån som trycker ner henne ännu mer.
  • Hallonet

Jesper har mobbat andra barnlösa tjejer i det här forumet så pass att de lämnat familjeliv. Han om någon förtjänar en fet mental lavett i ansiktet så kanske han vaknar. Mer elak människa i cyberspace har jag aldrig stött på!

• Anonym (fel?)
    Anonym (fel?) skrev 2013-11-14 22:49:25 följande:
    Ptja jag skulle aldrig acceptera ett sånt språk om det inte var befogat men för mig är det självklart att Jesper är ute efter att provocera. Uppenbarligen lyckades han trycka på precis rätt knappar

Hade tråden varit en mer allmän diskussionstråd hade jag annars hållit med dig om att det var passande men nu vidhåller jag att han skulle hållit sina åsikter för sig själv. Den här tråden skapades inte (tror jag iaf) för att diskutera utan för att Ts skulle få ventilera sig. Troligtvis behövde hon lite pepp, inte nån som trycker ner henne ännu mer.
    *opassande (naturligtvis)
  • Anonym (fel?)
    Hallonet skrev 2013-11-14 22:51:01 följande:
    Jesper har mobbat andra barnlösa tjejer i det här forumet så pass att de lämnat familjeliv. Han om någon förtjänar en fet mental lavett i ansiktet så kanske han vaknar. Mer elak människa i cyberspace har jag aldrig stött på!
    Då var det minst sagt befogat att säga till honom på skarpen då {#emotions_dlg.flower}

Håller tummarna att ni får ett barn!
  • Hallonet
    Anonym (fel?) skrev 2013-11-14 22:56:51 följande:
    Då var det minst sagt befogat att säga till honom på skarpen då

Håller tummarna att ni får ett barn!

Ja, verkligen! Tack
  • Anonym (Alexandra)

TS, du får gärna låna min unge om du vill!!

• Anonym (Tjej)

Vad jobbigt för dig! Jag ville bara skriva att jag fått flera missfall och vi försökte i flera år, Tillslut gav vi upp men så hände det en dag bara! Idag har vi två tvillingflickor! Vet inte alls hur det gick till men tillslut hände något. Har sett en massa program om par som inte lyckats men så vips så händer det bara. Det är otroligt. Men ge inte upp, gör inte det för en dag kan det bara hända. Kram på dig! 

• Hallonet
    Anonym (Alexandra) skrev 2013-11-14 23:18:35 följande:
    TS, du får gärna låna min unge om du vill!!

Ha ha! Dålig dag? Tack för erbjudandet, efter lite övervägande så tror jag dock att ditt barn mår bäst hos dig.
  • Hallonet
    Anonym (Tjej) skrev 2013-11-14 23:25:55 följande:
    Vad jobbigt för dig! Jag ville bara skriva att jag fått flera missfall och vi försökte i flera år, Tillslut gav vi upp men så hände det en dag bara! Idag har vi två tvillingflickor! Vet inte alls hur det gick till men tillslut hände något. Har sett en massa program om par som inte lyckats men så vips så händer det bara. Det är otroligt. Men ge inte upp, gör inte det för en dag kan det bara hända. Kram på dig! 

Jag ger upp varje månad! Men kring ägglossningen händer det ngt i skallen så då kommer kämpaglöden tillbaka. Hoppas vi har tur, som ni! Tack för input och glada tillrop.
  • kiara

Hoppas att ni får ert barn! Önskar er all lycka till.

Svar på tråden Jag vill bara skriiiika! Åh, vad jag önskar att det är min tur nu!