• Anonym (Lessen)

Att inte duga gör ont. Inte duga åt andra och inte duga åt mig själv.

Jag duger inte. Min självkänsla är på noll. Eller under det egentligen.

Blev lämnad av min älskade sambo på det värsta sätt. Och nu lever jag ensam år efter år. Fet, ful och utan självkänsla. Jippi. Och inte duger jag till att kämpa med den heller eftersom jag har ADHD och aldrig fullföljer något jag startat med. Usch vad jag önskar livet vore annorlunda. 

"Alla människors lika rätt och värde"? Jo tjena. 

Lessen som sjutton. Varför just jag? Varför ska just jag vara fet, ful och dum? 

• Svar på tråden Att inte duga gör ont. Inte duga åt andra och inte duga åt mig själv.
  • puss

du duger.

du är snygg. bestäm dig för det. du duger. du är snygg. du duger.  

*puss puss puss puss*
  • puss

än sen om du är "fet, ful och dum"? fet får man vara. det är ok. ful? jaha. wel bu huu. big fuckin deal. ful spela roll. dum? skaffa nåpn som är dummare. vad betyder dum?

*puss puss puss puss*
  • Anonym (jessica)

Först och främst: sluta göm dig bakom din ADHD! Det är ingen ursäkt till att inte ta tag i ditt problem. Det är bara din rädsla som talar. Ta kontrollen och be din rädsla dra åt skogen!

Om du är fet så kan du göra något åt saken. Du är inget offer för din fetma. Jag säger inte att det är lätt, för det är det inte, men du har valet. Gör en förändring!

Ful vet jag inte om du är. Skönhet ligger i betraktarens ögon. Man är alltid snygg för någon.

Dum verkar du inte heller vara. Du skriver som vilken normal människa som helst, vilket gör att jag drar slutsatsen att du är normalintelligent.

Get over your self och ta itu med dina problem nu. Sluta slösa bort din tid på att må dåligt. Köp några självhjälpsböcker och börja säga snälla saker till dig själv varje dag. Även om det känns som att du ljuger för dig själv så fortsätt tjata in snälla saker. För varje dålig tanke om dig själv, kompensera med 10 bra!

• Anonym (kram)

Att bli lämnad kan få vem som helst att må dåligt och tappa självförtroendet. Men du är inte tjock och ful och dum,
    har själv varit där men innerst inne visste jag att duger och är precis lika bra som alla andra. Precis som Du gör {#emotions_dlg.flower}

• Anonym (En till kram)

Här kommer styrkekramar från mig❤❤❤Du är värdefull!!

Svar på tråden Att inte duga gör ont. Inte duga åt andra och inte duga åt mig själv.