Känns förj*vligt rent ut sagt...
Känner mig på sätt och vis som världens hemskaste människa men jag kan inte råför det...är så jävla svartsjuk och besviken just nu...
Jag och min sambo har försökt få barn i snart precis ett år...grinar typ varje mens som kommer för att besvikelsen är så stor...är orolig för att det har att göra med en abort som gick fel för några år sen eftersom min "kropp" strulat en del sen dess...
Sen igår ringde min pojkväns syster...hon och hennes kille har försökt få barn i 3 futtiga månader...och nu var hon på smällen!!
Min kille har berättat för sin familj att jag grinar varje mens för att jag är så besviken och hon ringer mitt under en middag jag är med på (som hon vet om) och berättar den "glada" nyheten...hon hade redan berättat för sin pappa som var med på middan, varför kunde hon inte ringa till dom andra också när jag inte var med...? Självklart förstår jag att hon ska och vill berätta för sin familj, men det känns som jag ska respektera och respektera och inte få ngt tillbaka...speciellt som hon var över till mig och berätta hur orolig hon var över att inte kunna bli gravid osv osv när hon typ försökt en månad och jag berätta om mina "problem" tillbaks...
Jag försökte spela så gott det gick att vara oberörd för att inte förstöra för min killes familj...gick på toa och grina i en halvtimme...när jag kom tillbaka försökte jag bara vara ifred och inte prata...och sen får jag skäll av min kille att jag inte är glad för hans syrras skull...fast allt jag försöker bara är att få vara ifred...
Varför är världen så orättvis? Varför blir vissa gravida på en gång och en del får kämpa år efter år? För en månad sen fråga min kille henne hur det gick med barnproduktionen, då sa hon att hon inte ville ha barn längre för hon ville sova länge på mornarna...+ att både hennes kille och hon röker på (hash) å super osv osv...själv kämpar man på med sitt liv, vill inget hellre än att ha barn osv, men ändå känns det som det är JAG som blir bestraffad, varför, varför, varför?!?
Det är ju inte henne jag har något emot, och jag unnar inte henne lycka, jag kan bara inte sluta känna hur orättvist livet är ibland....är det vanligt att man känner såhär när ngn annan blir gravid när man själv aldrig blir det? Eller är jag en hemsk j*vla människa? Ska man enbart unna andra lycka fast det känns som man ska gå sönder inuti..?