• Anonym (Osäker)

Är jag lesbisk, eller inte?!

Hejsan! Det är så att jag skiner upp som en sol, och blir nästan som förälskad, och nästan sådär lite pirrigt och nästintill lite barnsligt sprallig, och hellycklig av att se snygga tjejer. Och killar rör mig inte alls lika mycket. Bryr mig inte alls om dem så. Men kan bli attraherad, eller att bli sugen på att lite sex, med en kille. Men annars tänder jag mer generellt på tjejer, och set jag tuttar, jo men visst tilltalar det mig då. Ja men ojaa ;) Men jag undrar, är jag då lesbisk, eller är jag bi??! Ja men vad tror ni??!

• Svar på tråden Är jag lesbisk, eller inte?!
  • Anonym (Osäker)

Puffar ;)

• shenman

Svårt att säga, ingen kan säga att du är lebb, bi eller straight. Det borde du själv veta, följ ditt hjärta :)

• Frontline

Prova på och se vad du känner...

Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • Arg4k1113n

Lapa lite tuss och ta reda på hur det ligger till. Det är det enda sättet att veta med säkerhet. Det är inte så illa som det först verkar, så länge inte honan löper vill säga...

Jag är inte arg, jag är förbannad!
  • Anonym (bestämmer själv.)

Det vet man bara själv. Många skulle nog kalla mig bi om dom visste att jag tänder på tjejer. Men det tycker inte jag. Jag blir nämligen inte det minsta förälskad eller kär i tjejer.

Män kan jag bli galet förälskad i och tända på, tjejer har jag enbart sexuella känslor för. Så jag kallar mig hetero som tänder på tjejer :-P

• Anonym (Osäker)

Alltså jag vet inte, men jag ser mig mer tillsammans med en tjej, än med en kille. Och när jag tänker på sex, är det ju med en tjej ;)

Men däremot vet jag inte om jag skulle våga gå ut med att jag är homosexuell, eftersom jag inte vet än. ;)

• Anonym (samma)

TS, hur kommer vi i kontakt med varandra? jag resonerar likadant som du.

• engdahl
    Anonym (Osäker) skrev 2013-11-16 15:47:15 följande:

Alltså jag vet inte, men jag ser mig mer tillsammans med en tjej, än med en kille. Och när jag tänker på sex, är det ju med en tjej ;)

Men däremot vet jag inte om jag skulle våga gå ut med att jag är homosexuell, eftersom jag inte vet än. ;)

Du låter ju mer lesbisk i ditt resonemang och kanske en gnutta bi, eftersom du ändå verkar kunna tända en del på sex med en man.

Du borde kanske testa tillsammans med en kvinna :)
  • Anonym (Osäker)

Jag kan inposta min mail adress, till dig. Men då måste du posta det du skriver här, som icke anonym, går det bra?! :)

Vart bor du förresten?! Bara lite nyfiken ;)

Anonym (samma) skrev 2013-11-16 17:52:17 följande:
    TS, hur kommer vi i kontakt med varandra? jag resonerar likadant som du.

• TrassligaTizzan

Jag är gift med en man dom jag älskar att ha sex med och han gör mig vansinnigt kåt. MEN överlag tänder jag mer på tjejer. Fantiserar aldrig om att ha sex med killar osv. Älskar att ha sex med tjejer. Jag ser inte mig som annat än sexuell. Hade mycket väl kunnat bli kär i en tjej och leva i ett förhållande. Men nu är jag ju överhuvudet förälskad i min man :) Så kanske är bisexuell trotsallt :p

• Platypus

Nu kommer jag säkert att bli påhoppad, men...

Spelar det någon roll hur man klassificerar sin sexualitet? Måste man var antingen eller?

Jag tycker att du ska göra precis som du vill och så länge ingen tar illa upp och du är nöjd så är ju allt fridens.

Själv tycker jag att det är synd att man måste inordna sig i ett fack, i mitt fall har jag insett att jag passar in i flera fack samtidigt. 

• Ellaria

Du kan ju vara heterosexuell och homoromantisk. Lite komplicerat kanske, men det händer.

You know nothing, Jon Snow
Svar på tråden Är jag lesbisk, eller inte?!