• Anonym (Ma?)

Cb digital 2-3 veckor i 7+3= hoppet är ute?

Fick ett ma i somras (upptäcktes vid kub-testet, i vad vi trodde var v 13, fostret hade dött i v 9). Nu är jag i v 7+3 enligt senaste mens, även om jag tror att äl var ett par dagar senare än vanligt. Men cb digital har visat 2-3veckor i över två veckor nu. Detta kan omöjligt stämma och därför är nu frågan till er: finns det hopp? Har någon varit med om att cb har visat helt åt skogen fel så här sent, eller bör jag räkna med att jag fått ytterligare ett ma? Tacksam för respektfulla och ärliga svar!

• Svar på tråden Cb digital 2-3 veckor i 7+3= hoppet är ute?
  • Maria222

Det behöver inte vara kört, veckoindikationen är inte helt säker. Jag var dock i samma situation som dig för ett par veckor sedan, cb digital visade gravid 1-2 4 dagar innan BIM, i v 7 visade det bara 2-3 veckor, jag hade dessutom inga som helst graviditetssymtom. För mig visade vul tyvärr MA. Hoppas att du kan få komma på kontroll och att allt ser bra ut för dig!

• Anonym (Ma?)

Tack snälla.. Ska in på ul imorgon men ville veta lite mer om vad oddsen var. Har nog egentligen tappat hoppet, men innerst inne vill man ju så gärna. Men tack för ditt svar!

• Paolin

Om jag inte minns fel så kan väl inte cb visa mer än 2-3v? Hoppas det går bra för dig!!!

• Anonym (Ma?)

Jo det finns en tredje nivå av plus som heter 3+ (tyvärr) - men tack!

• Anonym (Ma?)

Tack för peppen, var ma igen. Jävla allt!

• Anonym (ufot)
    Anonym (Ma?) skrev 2013-11-18 09:57:20 följande:
    Tack för peppen, var ma igen. Jävla allt!

Vill bara skicka en styrkekram!
Svar på tråden Cb digital 2-3 veckor i 7+3= hoppet är ute?