• lovely89

Kan det vara en tjej fast jag mår/mått så bra ??

Jag har en flicka och en pojke sen innan och nu väntar mitt tredje.

Alla säger att de känner vad de väntar för kön om man jämför med de tidigare..

Jag är 99,8% säker på att jag har en pojk i magen eftersom jag mår precis som när jag väntade lillkillen...
    Jag har inte direkt mått illa alls under graviditeten, någon gång, spytt ytterst lite..

Men flickan mådde jag uselt..

Så alla runt omkring mig tror med på en pojk.. MEN vi ska på RUL om en vecka och får då förhoppningsvis veta, även om det känns så dumt att ens fråga när jag typ vet :P Aldrig känt mig så säker.
    Och det skulle ju vara kul om det gick emot och det blev en flicka bara för att..
    Nu spelar det mig ingen roll vad det blir så länge barnet mår bra..
    Men överallt jag läser så mår de flesta illa när de väntar en flicka..

Men finns det någon som mått illa med en tjej och sen mått dåligt när de fått en till tjej ??  

• Svar på tråden Kan det vara en tjej fast jag mår/mått så bra ??
  • Minförstabebis

Jag mår jätte bra och gjort största delen av grav i min mage bor en liten prinsessa :)

• effe
    lovely89 skrev 2013-11-18 10:38:15 följande:
    Jag har en flicka och en pojke sen innan och nu väntar mitt tredje.

Alla säger att de känner vad de väntar för kön om man jämför med de tidigare..

Jag är 99,8% säker på att jag har en pojk i magen eftersom jag mår precis som när jag väntade lillkillen...
    Jag har inte direkt mått illa alls under graviditeten, någon gång, spytt ytterst lite..

Men flickan mådde jag uselt..

Så alla runt omkring mig tror med på en pojk.. MEN vi ska på RUL om en vecka och får då förhoppningsvis veta, även om det känns så dumt att ens fråga när jag typ vet :P Aldrig känt mig så säker.
    Och det skulle ju vara kul om det gick emot och det blev en flicka bara för att..
    Nu spelar det mig ingen roll vad det blir så länge barnet mår bra..
    Men överallt jag läser så mår de flesta illa när de väntar en flicka..

Men finns det någon som mått illa med en tjej och sen mått dåligt när de fått en till tjej ??  
    hej, min väninna väntar en liten flicka. hon var 100% säker på att hon väntade en lillkille eftersom hon inte hade några symptom alls. hon var varken trött, mådde illa eller något. hon mådde hur bra som helst, det enda var att brösten ömmade lite.. sen när hon va på ultraljud så va det en liten flicka som låg där inne och sparkade.
     =)
  • Maria Elise

Jag kräktes konstans i flera månader och fick en son.. Min mamma har tre döttrar och måste aldrig illa..

• Jacqueline

Jag har två töser ,bägge graviditeter totalt symtomfria och både jag och alla andra trodde vi skulle få pojk bägge gånger hehe.

Nu väntar vi trean och jag har/haft typ alla symtom som finns att läsa om ska oxå kolla kön på rul tänkte vi.

• lovely89

Men 

Jacqueline skrev 2013-11-18 11:18:52 följande:
    Jag har två töser ,bägge graviditeter totalt symtomfria och både jag och alla andra trodde vi skulle få pojk bägge gånger hehe.
    Nu väntar vi trean och jag har/haft typ alla symtom som finns att läsa om ska oxå kolla kön på rul tänkte vi.
    Men eftersom du mådde samma med de två flickorna tror du då inte att det är en pojk i magen nu när du mår helt annorlunda ?? :) 
  • lovely89

Finns det någon som mått dåligt när ni väntat en tjej och sen väntat en tjej till och mått bra ?? :P 

• Jacqueline
    lovely89 skrev 2013-11-18 11:36:31 följande:
    Men 
    Men eftersom du mådde samma med de två flickorna tror du då inte att det är en pojk i magen nu när du mår helt annorlunda ?? :) 
    haha man vet aldrig :D jag tror det är en tös tills motsatsen bevisats
  • lovely89
    Jacqueline skrev 2013-11-18 11:43:11 följande:
    haha man vet aldrig :D jag tror det är en tös tills motsatsen bevisats
    hehe spännande :) När har du RUL ? :) 
  • Jacqueline
    lovely89 skrev 2013-11-18 12:14:38 följande:
    hehe spännande :) När har du RUL ? :) 
    Har inte fått tid än men gissar på mitten av januari är "bara" i vecka 11 nu
  • iggelpiggelblå

jag mådde hur bra som helst med dottern, stort sett symptomfri.. men pojken spydde jag lite granna :)
    det är nog väldigt individuellt hur man mår och beror nog inte på vilket kön det  är på barnet :) 

• Lilla Plupp

Jag har mått lika illa med alla, inte känt nån akillnad alls. Har fått två tjejer och en grabb.

• tikki masala

ts vad blev det för nåt?  Jag är nyfiken.
    Själv mådde jag hur bra som helst med min dotter som föddes för 7 år sedan. mådde aldrig illa aldrig trött. spydde bara 7 ggr utspritt över hela graviditeten. Då var jag bergssäker på att jag skulle få en pojk. Alla "tester" tydde på det. Men ut kom en flicka! 

Den här gången mår jag så illa! jag spyr varje dag och ibland vaknar på natten för att spy och flera ggr/dag. mår konstant illa och äter nu postafen som hjälper lite. Så nu är jag inne på att denna gång är det en pojk. men man vet aldrig. =)

• mikkau

Jag mådde fantastiskt under min graviditet och jag fick en tjej :)

• lovely89

Det blir en pojke :P Tycker det är lite coolt då allt har tytt på det.. Alla hemmatester jag gjort, alla internettester man gjort och sen att många säger att man mår bra när man väntar pojk :P 
    Så ja här stämde det sjukt bra :P 

Har varit bombsäker från början att det varit en pojk :P Och OJ vad väl det syntes på ultraljudet att det var det :P 
    Samtidigt när man väl blev så säker tänkte jag, vad tusan tänkt om det är en tjej, då måste jag ställa om hela hjärnan typ :P 

• Caathrine

Jag har spytt mest med mina 2 pojkar, med andra pojken bodde jag på toaletten. Nu väntar vi en flicka och jag har spytt men inte alls lika mycket som jag gjorde med dem. Har mått allra bäst denna gången faktiskt :P

Liam 100813, Jamie 130325, Lillprinsessan bf 140403
Svar på tråden Kan det vara en tjej fast jag mår/mått så bra ??