• tripptrap

för höga förhoppningar! ?

Hjälp!
    Jag har träffat den mest gulligaste mannen någonsin på en dejtingsida. Vi har bestämt att vi ska träffas inom snar framtid. Han ser väldigt bra ut på bild och han känns sjukt ärlig, han är även väldigt snäll och omtänksam har jag märkt. Och fin röst har han med!

Vi mejlar och smsar hela dagarna långa och han ringer mig när min son har somnat på kvällen. Så fort han skriver till mig så kan jag komma på mig själv att le som ett stort fån! Men jag är rädd att jag ska få för höga förhoppningar och därav bli besviken när jag väl träffar honom.
    Finns det något tips på hur jag inte får för höga förhoppningar?

Jag vill även tillägga att jag har en spn som är strax över året och att han inte har några barn. Och där är 16 års åldersskillnad mellan oss.

• Svar på tråden för höga förhoppningar! ?
  • Greta22
    tripptrap skrev 2013-11-19 01:39:09 följande:
    Hjälp! Jag har träffat den mest gulligaste mannen någonsin på en dejtingsida. Vi har bestämt att vi ska träffas inom snar framtid. Han ser väldigt bra ut på bild och han känns sjukt ärlig, han är även väldigt snäll och omtänksam har jag märkt. Och fin röst har han med! Vi mejlar och smsar hela dagarna långa och han ringer mig när min son har somnat på kvällen. Så fort han skriver till mig så kan jag komma på mig själv att le som ett stort fån! Men jag är rädd att jag ska få för höga förhoppningar och därav bli besviken när jag väl träffar honom. Finns det något tips på hur jag inte får för höga förhoppningar? Jag vill även tillägga att jag har en spn som är strax över året och att han inte har några barn. Och där är 16 års åldersskillnad mellan oss.
    Det är okej att ha höga förhoppningar. Det är ju trots allt hoppet som gör att du fortsätter leta vidare efter en man att dela livet med. Det hoppet ska du se positivt på. Finns ju så många personer som lägger av och aldrig tror de ska träffa någon. Det är just det hoppet som kommer hjälpa dig att finna en ny man i ditt liv.
  • tripptrap

Tack :D Då fortsätter jag hoppas! Vi ska träffas idag och jag är så nervös att jag inte vet var jag ska bli av :$

Svar på tråden för höga förhoppningar! ?