• Jag är bara jag

Hur slutade din första ÄD/EA/ED med två embryon?

Vi ska snart göra vår första -och förhoppingsvis sista!- Drömmer ED med två embryon. Man vet ju att oddsen är ganska bra,men vissa misslyckas ju tyvärr också.
    Hur gick det efter din första ÄD/EA/ED med två embryon insatta? Berätta gärna om det var 2-3 el. -5 dagars också!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur slutade din första ÄD/EA/ED med två embryon?
  • Smurfan2

Har aldrig lyckats behålla en graviditet när två embryon satts in. Däremot två ggr med bara ett embryo. Båda gånger FET, tvådagars tror jag.

• chikita124

vi satte in 2..de ena slutade växa vecka 4 de andra vecka 6-7..inte testat mer sen...
    så goda chanser vet jag inte..allt var toppen super ägg o super slemhinna..
    men de spelar inte alltid så stor roll tyvärr...

• ahm66

1 fet 2 stk 4,5 dagars negativ
    2 fet 2 stk 5 dagars negativ
    ny donor 
    1 et 2 stk 5 dagars negativ
    1 fet 2 stk 6 dagars negativ
    2 fet 2 stk 6 dagars positiv - 2 tvillingpojkar fødda 

• Redan47
    Redan47 skrev 2014-02-11 21:57:27 följande:

Fet 1: 2 stk 5 dgr

Som inte blev något.
  • KickiHH

IVF EF- två ägg - tvådagars - En dotter
    FET - två ägg-   tredagars- negativ
    FET-tre ägg, tredagars - testdag om 5 dagar

• Juliette F

Ja du vet min historia TS - men här kommer den:

IVF 1, egna ägg + makens spermier - 2 tredagars insatta, inget till frysen,  testade minus.
    IVF 2, äggdonation + makens spermier - 2 femdagars blastocyster insatta, inget till frysen, testade minus.
    IVF 3 Embryodonation (donerade ägg + spermier), 2 femdagars blastocyster insatta, toppklass AA, testade minus.

• Bellini2

Första gången blev det ingentin. Andra gången, med två mediokra ägg, ledde till en ljuvlig pojke som är tre nu.

Lycka till!

• mirakel

ET med 2 3dagarsägg missfall v. 6 FET med 2 3dagarsägg missfall av ett runt v 4. Den andra är nu i v 17.

• lima69

Halloj

Har prata jag och maken om att sätta in två embryon när vi lika gör det, men ser att oddsen för att det ska lyckas med tvillingar inte ser god ut, eller har jag fel?

Svar på tråden Hur slutade din första ÄD/EA/ED med två embryon?