Hundallergi sorg :'(
Hej! Ni kanske tycker att jag verkar konstig när jag väljer att vara anonym ang detta ämne (hundallergi) Men jag har mina anledningar, hoppas ni inte dömmer mig. De är då att jag har två kinesiska nakenhundar. Träffade en man som visade ha pälsallergi. Vi kom överens om att pröva med hundarna eftersom dom är/ska vara 'allergi vänliga' Vi provade ett par gånger o han säger att de går inte. Han känner av dom på en gång (nyser, snorar o astma) Så i början gick han till HC för jag hade hört att det fanns allergi sprutor mot häst, pollen, katt, bi mm. Där dom tar dessa sprutor för att bättre klara av el helt bli frisk i sin allergi. Men denna ssk (expert på allergier) sa de gick inte att bli bättre på hund allergier med dessa sprutor. Själv har jag hört många som blivit bra i sin allergi när dom blivit utsatt för de dom varit allergisk mot. Är det någon som VET el hört något annat om detta? Någon som har nåt råd i hur jag ska/kan göra? De är sorg i mitt hjärta varje dag jag är borta från mina älsklingar!!! :'(