• mamajo

Någon i Norrköping med BF i Mars/april/maj 2014?

Hej på er Norrköpingsbor!

Jag och min pojkvän bor nere i Malmö, men min pojkvän har nyligen börjat veckopendla till Norrköping pga nytt jobb. I slutet av Januari/början av februari flyttar vi båda upp permanent. Eftersom jag i princip har alla mina vänner här nere i skåne skulle det vara kul med lite nya mamma vänner uppe i Norrköping :). Jag är helt ny här på familjeliv och fick tipset av en kompis.
    Jag är beräknad till slutet av April 2014 och det är i mitt första barn. Otroligt spännande!

//Johanna

• Svar på tråden Någon i Norrköping med BF i Mars/april/maj 2014?
  • Linn 94

Hej! Jag har bf i Juni :) Vet inte riktigt  när än, ska på första Vul i vecka 14, den 3:e december :)
    Jag bor i Söderköping, ca 15 minuter med bil i från Norrköping :)
    /Linn  

• Appletini

Hej! Jag är också gravid med min första bebis som beräknas födas i april. Bor i centrala Norrköping sedan drygt ett halvår tillsammans med sambon. Vore kul att komma i kontakt med fler blivande morsor här :) Skriv gärna! /Carolin

• Stephanie86

Hej hej!
    Ännu en som väntar sin först födde! 
    Beräknad till slutet på januari, ganska nyinflyttad i staden och tycker de vore skoj med nya kontakter!

• Stephanie86

Japps januari 2014 ;) inte långt kvar men de känns som en halv evighet:) börjar bli rätt tungt nu på slutet men mått oförskämt bra graviditeten igenom!
    Jobbar än och gör det i ca tio dagar till :))

Hur går det för er? Vilken vecka är ni i nu?

• uttermamman

Åh vad kul! :) Jag gick över 2 v med min första, sjukt jobbigt! Jobbade också länge, det gjorde ju inte saken lättare. :) Jag är i v. 14. Mått väldigt dåligt från start :/

• Stephanie86

Jösses! Mådde du lika dåligt förra gången? Får hoppas att det går över snart :)
    Vette sjuttsingen om jag orkar gå över tiden men är man väl där är det väl bara stt kämpa på sista tiden!
    Va hos bm idag och bebis har äntligen fixerat sig!

• uttermamman

Ja, mådde riktigt dåligt på många sätt förra gången med. Det verkar bli samma denna gång! Men det är bara att bita ihop, även om det är sämst så kan ju allt alltid vara ännu sämre. Haha. Ja, tyvärr väljer man ju inte när lillen kommer ;)

• mamajo

Hej på er!
    Så roligt att äntligen få lite svar här och att vi är några stycken som snart skall få barn.
    Jag flyttade hit i fredags så alldeles ny i stan :)
    Har någon av er tips på något gravidyoga ställe?

• Karin28

Här finns en till Norrköpingsbo. Första barnet och beräknad till maj 2014 :)

Svar på tråden Någon i Norrköping med BF i Mars/april/maj 2014?