Onanerar men vill inte vara med mig
Jag läste ett intressant inlägg från 2012 där det var en tjej som hade samma problem som mig som skrev. Det var flera män som verkade känna sig påhoppade av hennes inlägg o pratade om att vi kvinnor är likadana o förväntar oss att män ska vilja ha oss bara genom att ta av oss kläderna. Jag läste även igenom ett gammalt inlägg jag skrev i somras o såg svaren på det inlägget nu. Jag tycker inte detta jag kommer beskriva nu alls har med manligt o kvinnligt att göra... Många kanske tycker det men jag har faktiskt försökt med allt för att få igång vårt sexliv. Jag har haft andra problem med honom också som att han inte är "närvarande" när han är med mig psykiskt. Jag har också haft jättesvårt att ta upp de här sakerna på ett sätt som inte låter som jag anklagar honom så till slut har jag inte sagt något alls. Men det är det vanliga: jag vet att han gillar sex (nu) för han tittar på porr och onanerar. Inatt kom jag på honom onanera igen (har sett att han gjort det flera gånger innan) och jag orkade inte känna mig helt värdelös o oattraktiv längre så jag började gråta. Han låg på rygg när han gjorde det och jävlar vad snabbt han flyttade och vände sig till sin kant. Till slut märkte han att jag grät så han la sig sked. Vi har kroppslig kontakt. Men det är liksom mer som om han känner att han måste ta på mig. Som han kommer på sig själv ibland; oj nu har jag inte tagit på henne ett tag. Jag orkade inte mer inatt så jag ifrågasatte honom. Då gjorde han något jag verkligen hatar. Han sa att jag fantiserade. Han vände det till att det är jag som gör fel. Har inget emot onani. Jag gillar det, han gillar det uppenbarligen o de flesta gör det. Men när han inte kan berätta för mig varför han inte har sex med mig o sen onanerar brevid mig i sängen. Inte ok. Läs gärna mitt inlägg ifrån i somras med så ni förstår hur jag haft det...