Prostituerad och kär
Jag har sedan jag var runt 12 haft ett stort behov att få bekräftelse via sex som senare ledde till prostitution. Jag är idag 20 och har relativt regelbundet haft kontakt med olika män för bara en sak: sex. Min kontaktbok i telefonbok är fylld av namn jag knappt känner igen, det kommer meddelanden hela tiden och anonyma samtal som jag måste trycka bort. Jag har försökt att sluta men alltid fallit tillbaka igen. Det har blivit en sorts identitet.
Nu har jag träffat en kille och jag är kär. Det är underbart för han tycker om mig lika mycket också. Jag har aldrig varit så kär i hela mitt liv. Jag har dock inte berättat för honom vad jag gjort för jag vet inte hur han skulle reagera. Men nu till problemet... Jag måste verkligen sluta akut med att svara på samtal och medelanden från kåta killar. Men det går inte och sluta! Jag har försökt och försökt men faller alltid tillbaka. Jag är så rädd att min kille ska få reda på det.
Vad ska jag göra? Jag har gått till så många psykologer men det har aldrig hjälpt.