• Amoureux

ÄL en vecka efter missfall?!

Jag fick missfall förra fredagen, alltså en vecka sedan och nu så tog jag ett ÄL-test och det visar nästan positivt, förmodligen så är det positivt imorgon....
    Jag ska egentligen inte ha ÄL förens nästa fredag...tror jag....jag har räknat detta missfall som en mens eftersom det var ett super tidigt missfall (v4+4).

Är det fler som fått såhär?? 

• Svar på tråden ÄL en vecka efter missfall?!
  • jazzan

Hade också så, fick reda på att hormonnivåerna spökade så kort efter en graviditet. Hade positivt utslag på både äl och grav stickor ca tio dagar efter...

• Amoureux
    jazzan skrev 2013-11-22 17:51:07 följande:
    Hade också så, fick reda på att hormonnivåerna spökade så kort efter en graviditet. Hade positivt utslag på både äl och grav stickor ca tio dagar efter...
    Jag har bara haft negativa tester efteråt....så det beror inte på den förra graviditeten Glad
  • Amoureux
    Amoureux skrev 2013-11-22 18:01:36 följande:
    Jag har bara haft negativa tester efteråt....så det beror inte på den förra graviditeten Glad
    Fick negativt test på CB digital en dag efter missfallet, men sen så har jag även testet med vanliga test som visat negativt.

Jag har även provat ta ÄL test medans jag varit gravid för att se om de skulle ge utslag men det har ALDRIG gjort de  Tungan ute 
  • Amoureux
    jazzan skrev 2013-11-22 18:08:24 följande:
    Ok. Jag kanske hade jag knepigare hormonnivåer! :).
    Ja eller så är det min kropp som helst plötsligt börjar krångla... :/
Svar på tråden ÄL en vecka efter missfall?!