Vad är fel på honom?? långt!
Jag (24) är tillsammans med en kille (21) som inte är kåt av sig! (Varit tillsammans i 1 år)
I början hade vi sex varje dag, men inget passionerade/snuskigt. Han gillar inte heller att få avsugningar (men jag gillar att ge) eller att kolla på p-rulle tillsammans (som jag får göra själv nu), att runka framför mig tycker han är obekvämt (onanerar framför honom utan några problem).
När vi hade varit ihop i 3 månader tappade han ståndet när vi hade vissa ställningar, det slutade med att han fick noja och ont i ollonet. Efter 6 månader började han hitta tillbaka till sig själv och började att slappna av igen- men sexet varar i max 5 minuter och han nöjer sig med endast en ställning. Jag säger till honom hur underbar han är, hur mycket jag älskar hans kropp o.s.v, tar mycket på honom, beundrar honom ... (är hans största fan, kan man säga :)) ...men ingenting händer.
Han får stånd ofta- men det leder tyvärr inte till sex. Han gillar att mysa och ger mig många komplimanger, han tar gärna på mig.
Jag har pratat med honom ofta, har försökt allt från att låta honom att ta första steget, ignorera, gråta, be, prata, ALLT för att det ska hända en förändring. Har visat förståelse för situationen men efter ett tag så tappar jag tålamodet :(
Han "gillar" när jag är lite gnällig/ledsen.. då känner han sig nog överlägsen och vill ha sex, när jag låtsas-säger "nej" så gillar han det också.... men det är svårt att veta hur han vill ha det egentligen för han är inte dominant av sig i sängen. Jag är gärna den som är underlägsen men att alltid behöva leka att jag inte vill känns riktigt tråkigt ;(
Han älskar mig mycket säger han och han säger att han aldrig varit kåt av sig, men jag tror snarare på en komplex från hans sida.
Snälla, hjälp :(
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-11-23 09:58
??