Trött på att vara gravid! :( Hjälp!!!!
Ååååhhh vad jag ogillar att vara gravid! Jag är så trött på det. Jag är inte mig själv längre för jag mår illa hela tiden, är orkeslös, svimfärdig, trött som ett svin trots jag sovit i mer än 12 timmar. Och jag måste äta varje timme för att må bra och det pallar jag inte för jag åt bara typ 1-2 gånger per dag innan.. Osvosv... Åh gud vad trött jag är på att vara gravid.. Hoppas fan att ungen lever och mår bra och inget är fel på hon/han för annars brister hela jag totalt!!! ???? vill bara att ungen ska komma ut nu!!!!! Bättre här ute än i min kropp som gör att jag mår skit.. Ja de va mkt gnäll nu men jag är trött på skiten nu. Tänk om storken kunde komma med bebisen istället haha. Ps. Jag längtar efter min bebis jätte mkt! Så detta handlar inte om att jag inte är redo osv, men som många andra så trodde jag ju inte att jag skulle bli den som mår illamående trots man är i v 17 snart och bli svimfärdig så fort jag går i affären och jag är helt orkeslös och otroligt trött trots att jag sover hur länge som helst :'(
Lilla bebis, kom ut nu eller låt tiden gå snabbare!!!