• Anonym (orolig)

Kan det vara början på ett mf?

Upptäckte för några timmar sen en beige/lite brun flytning i trosorna. Inget mer har kommit och jag har ingen värk eller så. Däremot tycker jag att mina symtom har mattats av lite sen ett par dagar, är i vecka 5+1... Är så orolig :( Har ni någea erfarenheter kring bruna flytningar?

• Svar på tråden Kan det vara början på ett mf?
  • Anonym (Ea)

Jag hade bruna flytningar i 2 veckor med start ungefär i v 5... Senare hade jag ljusrosa flytningar i nästan 2 veckor också. Men inget fel på bebis inte.

• Anonym (orolig)

Vad skönt! Men har läst flera trådar där det var början på mf, vet dock inte vad som är vanligast..

• linnn89

Hej där!!

Jag hade så i början men först var det lite rosa flytningar som slutade o därefter började bruna flytningar komma o gå i olika nyanser tills jag blev undersökt och det var tyvärr ett MA :(
    Detta har hänt i sept .. Kan fortfarande tro att det har hänt mig jobbigt...

Kram hoppas det går bra för dig..

• Anonym (orolig)
    linnn89 skrev 2013-11-24 18:17:37 följande:
    Hej där!! Jag hade så i början men först var det lite rosa flytningar som slutade o därefter började bruna flytningar komma o gå i olika nyanser tills jag blev undersökt och det var tyvärr ett MA :( Detta har hänt i sept .. Kan fortfarande tro att det har hänt mig jobbigt... Kram hoppas det går bra för dig..

Hemskt :( Vilken vecka var du i då? Försvann dina symtom? Nu tänker jag mest på det, att jag verkligen inte känner mig gravid och det känns inte som ett bra tecken :(
  • linnn89

Du det där med symtom gör mig rädd för plötsligt försvann mina symtom!! Jag var inte trött längre el sömnig/sover eftermiddag el illamående på morgonen .. Jag tänkte va bra äntligen kommer jag att må bra! detta var i vecka 9 el 10 tror jag men det började lite i taget må bättre! När jag gjorde VUL sa läkaren att fostret dog i vecka 6!!! Alltså jag fick reda på detta i vecka 12 o i vecka 13 kom ut fostret.... Hemskt

Vad känner du nu? Det är väldigt oroande med att symtom försvinner tidigt innan vecka 12

Svar på tråden Kan det vara början på ett mf?