cancer eller idiotisk läkare???
Min man blev inlagd för nån vecka sedan men feber och dåliga njur och levervärden.Där tar de först ett ultraljud där de hittar något på levern, det görs en ct och medan jag åker hem så ringer min man mig och säger att de tror att han har cancer i mage och tarm, hela vår värld rasade samman, vi båda får stöd av vår familj, dagen efter kommer läkaren och säger att det var inget alls på tarmar och i magen??? Va från att ha cancer till att vara ingenting får de säga så?? Nu har de ju sett nått på levern och vi fick ett samtal med läkaren som sa rent ut att de misstänkte cancer på levern, han blev flyttad till njuravdelningen där 2 läkare säger att de personligen inte tror att det är cancer..han har gjort en biopsi som tyvärr misslyckades och i förra veckan gjorde han en kontrast magnetröntgen som vi ska få svar på den här veckan..Vet inte vad vi ska tro hur kan ens läkare få komma med sina åsikter och inte gå på enbart fakta?? Vem bryr sig om vad läkaren tror... Är så oroliga och stressade just nu, har dessutom en liten bebis på bara 2 månader och tror mjölken börjar aina av den här stressen. Får läkare bete sig så här?? Är det nån som har varit med om att de hittat nått på levern som inte var cancer??