• scaras

Kinaskor eller annan enklare variant av kalas-sko?

Tjo..
    Letar febrilt efter den gamla sortens kinaskor till barn, har ju hittat i vuxenstorlekar på nätet men inte till barn (strl 23-24 nånting). Söker man på kinaskor barn så kommer ju brandos och alla de dära upp men de har ju inget som ens liknar kinaskorna.
    Nån som har sett sånna på sistone, snälla tips vart isf!!!

Eller nån som har nån annan idé om liknande, enklare kalas-skor?

• Svar på tråden Kinaskor eller annan enklare variant av kalas-sko?
  • 3bairns

Oj va länge sen jag hörde ordet "kinasko". Så kul att läsa ett ord och så väller massa minnesbilder fram. Tyvärr har jag inget bra tips på var du hittar dem men tex HM eller Lindex har ju ofta små glittriga kalasskor som inte är så dyra.

• scaras

Jag hittade precis också butikgul, konstigt de har inte kommit upp när jag sökt tidigare. Fanns 23or kvar, åh vad glad jag blev! Skrattande

Tycker de är så söta de där skorna, och man blir ju alldeles nostalgisk.. minns barndomen jular haha.. Och "lagom fina", har svårt att se min hoppjerka till unge i glitterskor.. hihi.

• 3bairns
    scaras skrev 2013-11-26 14:26:47 följande:
    Jag hittade precis också butikgul, konstigt de har inte kommit upp när jag sökt tidigare. Fanns 23or kvar, åh vad glad jag blev! Skrattande

Tycker de är så söta de där skorna, och man blir ju alldeles nostalgisk.. minns barndomen jular haha.. Och "lagom fina", har svårt att se min hoppjerka till unge i glitterskor.. hihi.

Det är för att du tänker som en vuxen, glitterskor funkar till bergsklättring och lerpölar också tydligen
  • scaras
    3bairns skrev 2013-11-26 16:00:18 följande:

Det är för att du tänker som en vuxen, glitterskor funkar till bergsklättring och lerpölar också tydligen
    Haha.. ja säkert.. tyvärr är jag ju rätt vuxen oftast. Men får väl uttrycka mig som så istället att jag, som vuxen, inte tycker glitterskor e så himla snyggt o dottern är liten så fortfarande är det jag som bestämmer vilka skor som köps.. Tungan ute
  • 3bairns
    scaras skrev 2013-11-26 21:52:05 följande:
    Haha.. ja säkert.. tyvärr är jag ju rätt vuxen oftast. Men får väl uttrycka mig som så istället att jag, som vuxen, inte tycker glitterskor e så himla snyggt o dottern är liten så fortfarande är det jag som bestämmer vilka skor som köps.. Tungan ute

Passa på! Jag är inte heller jätteförtjust i dem men gillar det matchande glittret i barnens ögon. Så snyggt till brun bävernylonoverall också - men om det hjälper mot 40graders feber så är det bara att köra på.
Svar på tråden Kinaskor eller annan enklare variant av kalas-sko?