• Anonym (Chuck)

Tjejer - skulle det vara kul om killen kom i sina byxor?

Vad skulle du tycka om ni ligger och hånglar och smeker varandra och innan ni hinner till själva penetreringsakten så kommer killen i sina byxor?
    Spelar ditt svar någon roll om det händer en gång eller om det händer ofta när ni ska till?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Tjejer - skulle det vara kul om killen kom i sina byxor?
  • CarinaL26
    Anonym (Uthållig) skrev 2013-11-26 23:34:58 följande:
    Haha, så blyg man kan vara nu då... Hade du "bearbetat" honom länge?

Inte alls. Hade precis gått fram till honom och lagt armarna runt hans hals och börjat kyssa honom och det var då hans händer gled ner till min rumpa och sedan dröjde det inte många sekunder innan han sprutade.
  • Nipus81

Sprutade i byxorna härom dagen då vi hånglade och jag samtidigt smekte henne med min hand. Det var riktigt hett att höra henne stöna och när hon kom på min hand så sprutade även jag utan att hon rörde mig. Hon ville ge tillbaka till mig men jag sa att jag är klar. Hon trodde inte på mig så hon förde ner handen och kände att kalsongerna var helt genomblöta. Skämdes lite men sa att jag gillar när hon njuter - jag förstår det svarade hon! 

• Anonym (Ja!)

Absolut sexigt! Varit med om det några gånger med one night stands. En gång som jag minns är en dj på en club för många år sedan. Han hade spanat in mig i ett par veckor från båset. Han skjutsade sedan hem mig en kväll.  iVi hånglade sedan i bilen, han lade sig med kläderna på över mig och kom direkt. Förstod först inte att han hade kommit, han skämdes lite. Men skönt att tänka tillbaka på. 

• Anonym (Lena)

Tecken på dålig självbehärskning. En kille som jag smeker förväntar jag mig mer av än att han skottar i brallan. Då är det sex jag är ute efter. Så nej tack för min del.

• Anonym (Viiva)

Hej, ja annars hade byxorna varit för små för honom.

• Anonym (Kladdigt)

Något kalsongskott har jag aldrig bränt av men jag nog ett ex att tro det.
    Första gången vi hånglade - inga händer under kläderna, inga händer i närheten av "organen". Men jävlar vad hon fick igång mig. Fick så enormt mycket försats att det rann rakt genom tyget, världens fläck blev det.
    Jag ställde mig upp med kronstånd och blöt fläck. Såg på hennes blick ....haha.

• Anonym (Man)
    Loriyana skrev 2013-11-26 22:46:03 följande:
    Tror han var rätt sexuellt frustrerad. Han var med i Opus Dei.
    Är det något katolskt? Ska man hålla sig då?
  • Anonym (Wtf)
    Anonym (Man) skrev 2025-12-05 12:19:05 följande:
    Är det något katolskt? Ska man hålla sig då?
    Hon svarade för 12 år sedan och jag tror inte hon synts till på nästan 10 år.
  • Anonym (Men skärp dig..)

Dummaste frågan jag fått på länge. Nej, varför i helsike skulle jag tycka det var något kul med en förvuxen pojke som saknar uthållighet och gör på sig i brallan? Fruktansvärt korkad frågeställning. 

• Anonym (j)
    Anonym (Men skärp dig..) skrev 2025-12-05 14:25:36 följande:

Dummaste frågan jag fått på länge. Nej, varför i helsike skulle jag tycka det var något kul med en förvuxen pojke som saknar uthållighet och gör på sig i brallan? Fruktansvärt korkad frågeställning. 

Håller med.
  • Anonym (Man)
    Anonym (Wtf) skrev 2025-12-05 14:22:30 följande:
    Hon svarade för 12 år sedan och jag tror inte hon synts till på nästan 10 år.
    Ojdå...
  • Meddelande borttaget
Svar på tråden Tjejer - skulle det vara kul om killen kom i sina byxor?