• Elisie

Sex medans man tar Lutinus?

Jag genomgår behandling med gonal f sprutor och ska i morron ta äl spruta och sen ska vi försöka själva på fredag.

Denna gång fick jag Lutinus vaginaltabletter utskrivna som jag ska ta två gånger om dagen men början direkt efter sex på fredag.
    De sa inget att man ska avstå från sex undertiden man använder dessa vaginal tabletter men tänkte jag skulle fråga här.   

• Svar på tråden Sex medans man tar Lutinus?
  • Pimpinellan

Förutom kletet som kan vara direkt avtändande så är det inget som säger att ni bör avstå-upp till er själva! Tungan ute

• intetnyttpåplusfronten

De sa inget om det när jag tog lutinus, däremot känner man sig ju inte så fräsch då det rinner ut hela tiden, gick konstant med papper i trosan. :P
    Maken ville inte ha sex under denna period pga kletet och pga att det är progesteron, han vågade inte få det på snoppen ;) 

Om du har något vettigt att säga så är du på fel forum.
  • Elisie

De första dagarna jag använde de kom de knappt ut något alls men nu... nu rinner de i omgångar. Tror "klimatet" där nere börjar bli lite ansträngt av allt detta men de stod ju att de kunde göra det.

En fråga til er som tagit det, hade ni nå biverkningar?
    Jag läste att de kunde spänna åt äggstockarna osv...

Jag har haft lite spänningar men även lite hugg i magen som små blixtar.. kan de höra till Lutinus? eller
    kan de vara så att de kanske kasnke bor en liten där inne? Usch hoppas men vågar samtidigt inte hoppas..
    Är så rädd att bli besviken igen, rädd att de ska vara utomkveds igen om det är.. så himmla rädd men andå så hoppfull. 
    Jobbigt är de!
    Skulle testa efter 2 veckor och de är 2 veckor sen väntad äl efter otrivelle på fredag...
    Denna väntan.. vill testa nu men de är nog bara dumt...

• Elisie

Förästen glömde fråga...

När de rinner ut emellanåt så är de som en ljusbrun färg på det hela med.. inte jämt men ibland..
    Någon som känner igen det?

Jag gissar att de kanske är slemhinnorna som kanske är lite irriterade?

Svar på tråden Sex medans man tar Lutinus?