• finder

    planerar syskon i Skellefteå med omnejd

    Är en 23årig tjej som planerar syskon till vår dotter som föddes sep -11.  Precis i planeringsstadiet bara men är det någon i Skellefteå som oxå är det? Behöver inte vara syskon utan kan vara första också. Häng med på vägen

  • Svar på tråden planerar syskon i Skellefteå med omnejd
  • finder

    Spännande! 13+3 idag. Grävt upp halva gården idag efter jobbet. Hade tänkte träna men ligger med sammandrag nu i sängen ist.känner.igen de där med humöret. Vill bara kasta ut han när han inte gör skit hemma.


    Camilla040609 skrev 2014-05-19 21:13:09 följande:
    Är i v.10 nu (9+2). Mår skit fortfarande men försöker få dagarna att gå. Jobbigt är det efter en pisshelg där maken inte ha gjort nått vettigt enligt mina graviditetshormoner :-P Barnen har haft en ledig dag idag från skola och förskola pga utvecklingsdag. Han är underbar min make men när jag är gravid så åker hornen i pannan fort ut då det kommer till maken.  Är livrädd för att han ska ramla tillbaka i gamla mönster och inte ta sitt ansvar. Vi har en 9,5åring en som snart är 8år och en 4,5åring och det är kämpigt då de har den åldersskillnaden att det hamnar i trots och testperioder samtidigt, ända sedan de var små!Jag kräks som vanligt väldigt ofta trots Lergigan comp. Är trött jämt och behöver sova om dagarna för att orka men det blir svårt då barnen är hemma.

  • finder

    Hur gick de?


    lantlivet skrev 2014-05-19 21:23:18 följande:
    Ja så kan det vara med hormoner.

    Oj,de hoppas ja inte han gör :) han fixar det nog ska du se!

    Hoppas du slipper illamåendet snart och att du får va pigg!

    Jo jag jobbade idag medan ordinarie personalen hade planering å utveckling,å vi hade endast 10 barn,från olika fritids och förskolor. De som verkligen ej kunde va hemma. Tur vi vikarier finns ;) Ganska skönt ändå.

    Imorgon ska ja testa mig. Haft molvärk i 5-6 dagar nu. På cykeldag28 idag. Får se då om de finns något däri eller om munkpepparn ställde till det för mig. Vilket jag tror den gjorde. Me så jobbigt att ej veta varför ja har typ mensvärk,men ingen mens .

    Är väldigt nervös ifall att de skulle vara något! Vet dock ej varför. Gubben vet ej om att jag ska testa mig för ja vill ge han en bra morgonöverraskning om de blir plus. Då kan han va glad på jobbet.

    Dock är ja ätt säker som sagt. Pga min pco.

    Jaja godnatt :)

  • lantlivet
    finder skrev 2014-06-06 02:06:29 följande:
    Hur gick de?



    Mensen kom några dagar efter. Som ja trodde.

    Har lagt ner detta nu.
  • lantlivet

    Nu är vår boll i rullning och första kuren pergotime är intagen . Är på äl+5 idag. :)

  • finder

    Grattis! Ligger här med min snarkande snorande 2mån lilla älskling!

    Två underbara barn och hade sagt stopp vid 2 men överväger ändå en till. Lilla snorungar!

  • Dakine
    finder skrev 2015-01-08 22:04:45 följande:

    Grattis! Ligger här med min snarkande snorande 2mån lilla älskling!

    Två underbara barn och hade sagt stopp vid 2 men överväger ändå en till. Lilla snorungar!


    Mysigt! :) Hade du också PCO eller hur var det nu? 
  • Dakine

    Alla mina symtom är puts väck, förutom ömma bröst.. Känns verkligen som att fostret antingen dött, eller att det inte var något alls. Är inte heller trött, vilket jag var med första barnet jätte länge! Allt känns så annorlunda denna gång. Oroar ihjäl mig. Vi har sagt att vi ska vänta med sex till efter v 12, men har gett varann orgasm ändå på andra sätt. Nu är jag skit nojig över att orgasm ska ha lett till att fostret dött... VUL på måndag. Vill bara få det överstökat....

  • finder
    Dakine skrev 2015-04-24 11:56:41 följande:

    Alla mina symtom är puts väck, förutom ömma bröst.. Känns verkligen som att fostret antingen dött, eller att det inte var något alls. Är inte heller trött, vilket jag var med första barnet jätte länge! Allt känns så annorlunda denna gång. Oroar ihjäl mig. Vi har sagt att vi ska vänta med sex till efter v 12, men har gett varann orgasm ändå på andra sätt. Nu är jag skit nojig över att orgasm ska ha lett till att fostret dött... VUL på måndag. Vill bara få det överstökat....


    Hur gick de??
    ör mig va de helt annorlunda också och gick jätte bra..
  • Dakine
    finder skrev 2015-05-12 21:28:16 följande:
    Hur gick de??
    ör mig va de helt annorlunda också och gick jätte bra..
    Vulet gick jätte bra, och vi fick se en liten bebis med ett tickande hjärta :) 
    Nu längtar vi till rutin ultraljudet och att allt ska gå vägen. 

    Ganska mycket blandade känslor just nu. 
  • finder
    Dakine skrev 2015-05-12 23:08:27 följande:
    Vulet gick jätte bra, och vi fick se en liten bebis med ett tickande hjärta :) 
    Nu längtar vi till rutin ultraljudet och att allt ska gå vägen. 

    Ganska mycket blandade känslor just nu. 
    grattis! Hur går de?
Svar på tråden planerar syskon i Skellefteå med omnejd