JennieCH skrev 2013-12-17 02:58:25 följande:
Jag förstår precis din oro även om jag just nu inte har några brunaflytningar eller blödningar. Var nästan 4 veckor sedan sist men är oerhört orolig att pyret ska ha slutat leva sedan dess. Vi har 3 veckor kvar till RUL och det känns som en evighet. Känner inga rörelser än heller vilket hade lugnat mig lite. Att inte vara glad över graviditeten känns så hemskt. Eller givetvis är jag glad över att jag är gravid men jag kan inte njuta utav den. Känner du att din omgivning förstår dig?
Så bra att dina flytningar slutat! Var på Gyn igår då jag haft ny blödning och blev sjukskriven 2v. Plutten hoppa runt som han skulle och det känns bra men läk sa att blir det igen måste jag komma in igen. Har ett hematom så bruna flytningar kan fortsätta hela graviditeten. Suck!
Och inga "garantier" kan lovas. Nja jag tycker en del förstår i min omgivning och en del inte. Läk och Bm förstår att man är orolig men samtidigt tar dem "så lätt" på att säga: händer nå´t så händer det . Men jag vill inte att nå´´t ska hända för nu är den ju så stor och nästan halva tiden har ju gått så det vore fruktansvärt.
Har ju vanligt Ul imorgon så då får vi veta kön, hoppas det går bra för dig på Ul ,även om det är seg väntan dit. Tycker du att folk förstår?