• Mellanmjölkens land

Hur många poäng får man för ett pampers-paket?

Jag är helt kass på att skriva av siffror. Att skriva av OCR-nummer är månadens mardröm osv.

Nu har jag tittat in på pampers hemsida och det enda jag egentligen är intresserad av när det gäller belöningarna för att man registrerat koderna kräver 2000 poäng.

Hur många koder måste man få ihop för att komma upp i så många poäng? Är det kanske 5st kan jag leva med det men pratar vi 25 är det inte värt det för mig.

Just nu gäller det mega-pack med New Baby men det kommer väl att ändra sig med tiden

• Svar på tråden Hur många poäng får man för ett pampers-paket?
  • Ramborg

Har för mig att det är 100 poäng per paket men det kan väl vara olika för olika storlekar kanske?

När jag skriver av siffror, tex ett OCR-nummer, brukar jag alltid rita streck mellan siffrorna så de blir i grupper om fyra. Det är lättare för mig att tänka och knappa in "tjugofem sextifyra, trettitvå noll noll" än 24643200. Det kanske kunde funka för dig också?

42.
  • Mellanmjölkens land

Jo, jag gör så vilket är enda anledningen till att det alls funkar. Kollar även igenom 2-3ggr innan jag skickar för att vara säker på att ha fått det rätt.

Svar på tråden Hur många poäng får man för ett pampers-paket?