• fuckhoran

vill bli kåt igen!!

Hjälp mig! Jag och min pojkvän har knappt något sexliv då jag inte blir kåt, kan hända att vi har sex 1-2 gg i månaden, vad gör jag? Alls vill väl ha ett fungerande sexliv?
    Har just börjat med p-ring och de funkar bra förrutom lusten, har tidigare använt olika sorters p-piller och alla har tatt bort lusten.
    Äter även anti-depressiva så vet inte om det kan vara det? Innan jag började med preventinmedel så vart jag kåt ca hela tiden, men problemet är att jag hatar att köra med kondom vilket skulle vara enda alternativet då jag inte vill bli gravid.
    Någon som har något tips?
    Har under större delen av året mått väldigt dåligt och gått igenom mycket så funderar på om det också kan påverka?
    Hjälp!!

• Svar på tråden vill bli kåt igen!!
  • Anonym (!!)

Kopparspiral.. Inga hormoner...

• Whitetrash86

Kopparspiral. Bästa någonsin.. även om man kan blöda rätt mycket ibörjan, men finns Cyklo-f att ta för det.

• Anonym (Tjej 28)

Jag blir totalt lustlös av hormonella p-medel. Spiral, pessar, kondom, säkra perioder, p-dator och avbrutet är alternativen vad jag vet.

• fuckhoran
    Anonym (Tjej 28) skrev 2013-11-29 17:56:53 följande:

Jag blir totalt lustlös av hormonella p-medel. Spiral, pessar, kondom, säkra perioder, p-dator och avbrutet är alternativen vad jag vet.

Vad är p-dator?
  • Robert 832

Har du ingen lust som helst eller är det i specifika situationer eller gentemot din partner som du inte känner lust? Läkemedel kan ju påverka sånt men jag vill först eliminera möjligheten att problemet skulle kunna vara nått annat.

Svar på tråden vill bli kåt igen!!