• johanna aa

Fler frivilligt ensamstående föräldrar?

Jag är en mamma på 28 år som har 2 barn varav det ena har jag fått igenom insemination. Någon mer som har fått barn på detta underbara sett?

• Svar på tråden Fler frivilligt ensamstående föräldrar?
  • Adenine

Hej Johanna,

Jag har ett men funderar på Insemination för att få ett syskon innan "min tid är ute", är snart 39… Tar gärna tips från dig om du har lust/tid svara på lite frågor…. T.ex. hur man grejar det rent praktiskt. Skicka gärna meddelande

//K

• Semlan83

Jag skulle gärna få kontakt med dig Johanna då jag har ett barn men lever inte ihop med pappan. Jag har också funderingar på att skaffa ett till barn genom insemination.

• Gabriella 592

Åh jag kastar mig gärna in i denna tråden med då jag går i exakt samma tankar om att skaffa ett syskon till min dotter via insemination! 
    Den/de som känner för att dela med sig av erfarenheter kommer göra mig sååå glad! Inboxa gärna!

• StinaSu

Hej, jag är gärna med här också, fast kanske hellre på mail, vet inte rikitigt hur det funkar med sån här chatt på familjeliv, jag har ett barn och försöker få ett till gm insemination. Skulle gärna vara i kontakt med fler i samma situation eftersom det onekligen är många funderingar man har om hur det ska bli, och rädslor också!

• Wry

En till här som funderar löst på insemination för syskon till mitt underbara barn som jag är ensamstående med...

Svar på tråden Fler frivilligt ensamstående föräldrar?