Psykiskt misshandlad av dotterns social
Jag har blivit anklagad för att vara farlig och det som utredarna på soc har skrivit är full med lögner och helt enkelt kränkande mot mig och tyvärr så går tingsrätten på deras papper och de är fulla med lögner. De säger åt mig att vara lugn också, men hur kan jag vara det när jag behandlas som kriminell. Jag vet att pappa inte klarar av att ta hand om henne. När vi hade den muntliga förberedande förhandlingen, så om man läste mellan raderna vad som sas (han hade inga egna ord utan upprepa bara vad soc och advokaten hade sagt) så vill han bara ha henne sovandes hos sig. Jag själv vill att hon ska gå på sveriges bästa autismskola, som ligger i min kommun och så tänker jag bara jobba halvtid, mer klarar jag inte, pga min egen diagnos. Men den gör ingenting mer än bara positivt i min dotters utveckling. Jag förstår vad läkarna säger, men det gör inte min dotters pappa. Hon har även blivit felbehandlad om läkare hos honom och han har missat 6 läkarbesök för vår dotter. Å de säger att han är en bra förälder, de vet de inget om, för han vill ju inte umgås med henne, han tänker bara på sin jävla bilar. Jag känner mig maktlös. Jag har skrivit arga brev och klagat på hur de har behandlat ärendet, då blir jag anklagad för farlig, när jag är arg för att mitt barn tagits ifrån mig pga lögner som folk spridit om mig, därför de inte tar reda på korrekta fakta innan de gör något.Har ikväll skrivit till IVO, JO och Länsstyrelsen och anmält de här utomstående konsulterna, för som de har gått på känns de som de vore mutade. Saker som de påstår jag har problem med, är vad pappan har, inte jag.
Imorrn ska jag åka ner i 3 timmar och umgås med min dotter med övervakning, det gör mig så arg och ledsen, att de har tillåtelse att behandla människor på det här sättet.